![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, goed ik spelen deze MMORPG en bevat facties etc, en ik ben een leider van een, om zo te helpen dingen verblijf georganiseerd, ik ben om iedereen stats etc in een Excel-document. Maar dit brengt het probleem dat is moeilijk voor de andere factie leden te bekijken (ze moeten bericht me in het spel voor de info die ze nodig hebben) Dus ik dacht, als ik me niet met mijn website, ik kon gebruiken voor het hosten van deze document. Maar ik weet niets over de website codering, zodat ik wat hulp nodig.
Ik denk dat is alles wat ik nodig heb, maar ik kom meer als ik denk aan niets. Wat voor programma's ik kan gebruiken, kan ik geen freeware programma, of een programma dat is een gratis proefversie downloaden, zolang het niet nodig om de website werkt. Ik zou ook gebruik kunnen maken van Frontpage (mijn pa heeft een kopie ik zou kunnen lenen) en eventueel Dreamweaver (niet zeker of mijn vader heeft een kopie van dit of niet) Bedankt allemaal voor uw hulp, ik weet dat ik zal krijgen last van de antwoorden met de nieuwe scoresysteem Mijn Systeem: Eerste OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PM me - ik heb iets dat je wilt horen krijgen Dreamweaver.
| |||
| |||
| Is het legaal? |
|
| |||
| |||
| PM me. |
|
| |||
| |||
| Ik zou er sterk op dat het niet - AVOID! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, het niet doen van de illegale Dreamweaver. Het is heel natuurlijk illegaal. Creëren wat je wilt gaat moeilijk als je geen ervaring. Cijfer op ongeveer een jaar om te leren creëren wat je wilt doen. U hebt twee opties: Hier krijg je een script, in feite een programma dat iemand al heeft geschreven. Er kan zelfs een speciaal geschreven voor wat u wilt doen, ontworpen voor uw spel. Gebruik maken van een web service, iets zoals Google Docs. Maar dat kan het moeilijker zijn om de toegang enz. Eigenlijk, uw beste optie zal worden voor het gebruik van een Wiki. Het kan perfect. Moet u een aantal wiki-software op uw host, misschien Media Wiki. Dan zetten misschien een publiek, open voor iedereen die home page. Dan hebben een optie waar gebruikers kunnen registreren, en nadat u accepteren, dan kunt u het scorebord enz. Als u subsidie hun gebruikersaccount toestemming, ze konden het bewerken van de documenten als nodig. Dat zou een groot gebruik van een wiki.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Website Hulp | cpustud | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 16 Jan 2008 15:01 |
| Beste gratis website voor het hosten van een website? | mxmad32 | Web Design, Hosting & SEO | 9 | 10 Jan 2008 11:58 |
| Ik heb onlangs een website kunt u helpen | simon1990 | Web Design, Hosting & SEO | 15 | 9 dec 2007 17:15 |
| Mijn website ... l @ @ k | Cew27 | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 30e sep 2007 12:01 |
| Thread Tools | |
| |