mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, hosting & SEO

Register

Hjelp med min

Reply

Thread Tools
Old 5 oktober 2008, 08:35
Donor Group

Ok, vel jeg spille dette MMORPG og den inneholder grupperinger osv., og jeg leder for en så å hjelpe ting opphold organisert, jeg holder alle statistikker osv. i et Excel-dokument. Men dette utgjør problemet som er vanskelig for andre fraksjon medlemmer for å vise den (de må meldingen meg i kampen for at informasjon de trenger) Så jeg tenkte, som jeg ikke bruker webområdet mitt, kunne jeg bruke det til å være vert for denne dokumentet. Men jeg vet ikke noe om nettstedet koding, så jeg trenger litt hjelp.

Hva jeg ønsker å kunne gjøre dette:
  • Alle har til å logge på med forskjellige kontoer for å vise dokumentet på Internett
  • Jeg må være i stand til å administrere kontoene (endre passerer for folk / opprette nye kontoer)
  • Det må være mulighet for noen av brukerne skal redigere dokumentet på internett (uten å måtte laste ned noe)

Jeg tror det er alt jeg trenger, men jeg vil legge til flere hvis jeg tenker på noe.

Som for programmer jeg kan bruke, kan jeg bruke noe freeware program eller et program som har en gratisprøve nedlastingen, så lenge det ikke er nødvendig å holde nettstedet fungerer. Jeg kan også være i stand til å bruke Forsiden (min far har en kopi jeg kunne låne) og muligens Dreamweaver (ikke sikker på om min far har en kopi av denne eller ikke)

Takker alle for hjelpen, jeg vet at jeg får masse svar med ny scoring system

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 5 oktober 2008, 14:39
Donor Group

PM meg - jeg har noe du kanskje ønsker å høre om å få Dreamweaver.

Min System: #

Prosessor (er):
Intel Q6600
Hovedkort:
MSI P6N SLI V2
RAM-minne:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Lydkort:
Integrert 8 Channel
Harddisk (er):
320GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optisk stasjon (er):
LG LightScribe
Case / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Trådløst
Skjerm (er):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 5 oktober 2008, 14:42
Donor Group

Er det lov?
Old 5 oktober 2008, 14:47
Donor Group

PM meg.
Old 5te Jan 2009, 07:19
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by thingie2 View Post
Er det lov?
Jeg ønsker sterkt at det ikke - Unngå!
Old 7nde Jan 2009, 13:55
Moderator Group

Ja, ikke gjør det ulovlig Dreamweaver. Det er ganske åpenbart ulovlig.

Skape det du ønsker skal være vanskelig hvis du ikke har noen tidligere erfaring. Figur på omtrent et år å lære å lage hva du vil gjøre.

Du har to alternativer:

Få et skript, i utgangspunktet et program som noen allerede har skrevet. Det kan også være en spesielt skrevet for hva du vil gjøre, designet for spill.

Bruk en Internett-tjeneste, noe som Google Dokumenter. Men det kan være vanskeligere å kontrollere tilgang etc.

Egentlig, det beste alternativet er altså å bruke en Wiki. Det kan være perfekt.

Du må installere noen Wiki programvare på vertsmaskinen, kanskje Media Wiki.

Deretter satt opp kanskje en offentlig, åpent for alle som startside.

Deretter har et alternativ der brukere kan registrere seg, og etter at du godtar dem, og kan vise resultattavle etc.

Hvis du gir sin brukerkonto tillatelse, de kunne redigere dokumenter som er nødvendig.

Det ville være en god bruk av en wiki.

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Nettstedoptimerer Hjelp cpustud Web Design, hosting & SEO 2 16 januar 2008 15:01
Best gratis nettsted for hosting et nettsted? mxmad32 Web Design, hosting & SEO 9 10 januar 2008 11:58
Jeg har nylig satt opp et nettsted kan du hjelpe simon1990 Web Design, hosting & SEO 15 9 desember 2007 17:15
Webområdet mitt ... l @ @ k Cew27 Web Design, hosting & SEO 5 30nde sep 2007 12:01
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.