![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, vel jeg spille dette MMORPG og den inneholder grupperinger osv., og jeg leder for en så å hjelpe ting opphold organisert, jeg holder alle statistikker osv. i et Excel-dokument. Men dette utgjør problemet som er vanskelig for andre fraksjon medlemmer for å vise den (de må meldingen meg i kampen for at informasjon de trenger) Så jeg tenkte, som jeg ikke bruker webområdet mitt, kunne jeg bruke det til å være vert for denne dokumentet. Men jeg vet ikke noe om nettstedet koding, så jeg trenger litt hjelp.
Jeg tror det er alt jeg trenger, men jeg vil legge til flere hvis jeg tenker på noe. Som for programmer jeg kan bruke, kan jeg bruke noe freeware program eller et program som har en gratisprøve nedlastingen, så lenge det ikke er nødvendig å holde nettstedet fungerer. Jeg kan også være i stand til å bruke Forsiden (min far har en kopi jeg kunne låne) og muligens Dreamweaver (ikke sikker på om min far har en kopi av denne eller ikke) Takker alle for hjelpen, jeg vet at jeg får masse svar med ny scoring system Min System: Først OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PM meg - jeg har noe du kanskje ønsker å høre om å få Dreamweaver.
| |||
| |||
| Er det lov? |
|
| |||
| |||
| PM meg. |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, ikke gjør det ulovlig Dreamweaver. Det er ganske åpenbart ulovlig. Skape det du ønsker skal være vanskelig hvis du ikke har noen tidligere erfaring. Figur på omtrent et år å lære å lage hva du vil gjøre. Du har to alternativer: Få et skript, i utgangspunktet et program som noen allerede har skrevet. Det kan også være en spesielt skrevet for hva du vil gjøre, designet for spill. Bruk en Internett-tjeneste, noe som Google Dokumenter. Men det kan være vanskeligere å kontrollere tilgang etc. Egentlig, det beste alternativet er altså å bruke en Wiki. Det kan være perfekt. Du må installere noen Wiki programvare på vertsmaskinen, kanskje Media Wiki. Deretter satt opp kanskje en offentlig, åpent for alle som startside. Deretter har et alternativ der brukere kan registrere seg, og etter at du godtar dem, og kan vise resultattavle etc. Hvis du gir sin brukerkonto tillatelse, de kunne redigere dokumenter som er nødvendig. Det ville være en god bruk av en wiki.
![]() |
|
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Nettstedoptimerer Hjelp | cpustud | Web Design, hosting & SEO | 2 | 16 januar 2008 15:01 |
| Best gratis nettsted for hosting et nettsted? | mxmad32 | Web Design, hosting & SEO | 9 | 10 januar 2008 11:58 |
| Jeg har nylig satt opp et nettsted kan du hjelpe | simon1990 | Web Design, hosting & SEO | 15 | 9 desember 2007 17:15 |
| Webområdet mitt ... l @ @ k | Cew27 | Web Design, hosting & SEO | 5 | 30nde sep 2007 12:01 |
| Thread Tools | |
| |