mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Hjælp til hjemmesiden bygning

Reply

Thread Tools
Old 12 oktober 2008, 03:06
Medlem Gruppen

Default Hjælp til hjemmesiden bygning

Hej,

gør any1 vide, hvad slags web bygning værktøjer Jeg vil kræve at oprette et websted til at sælge ting på, også Hvordan kan jeg være vært for det på nettet, hvad der er det bedste selskab til at være vært for det med?
Old 12 oktober 2008, 07:49
Donor-Gruppen

Ret den bedste måde at gøre det er at købe noget software som Microsoft FrontPage, eller hent et gratis alternativ, såsom N-Vu.

På den måde kan du bygge du site på software, og overføre den til du domæne (som kan være fra anyway, bare shoppe rundt for den laveste pris) og uploade den bruger deres FTP server.
Old 12 oktober 2008, 11:01
Administrator Gruppen

Eller hvis du ikke kan bygge hjemmesider få et script, som en WordPress blog script.

Alt er gjort ud af kassen, du lige har behov for at tilpasse det og gøre det til din egen.

Som for hosting som du er ny her, og der er mange useriøse hosting virksomheder derude tage et kig på 1 & 1, de er billige og er en af de største hosting selskaber i gang.

Jeg kan ikke bruge dem som jeg har mere skræddersyet krav, men de vil gøre en ny start fint.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 12 oktober 2008, 13:42
Medlem Gruppen

ethvert 1 fortælle mig hvordan du bruger forsiden? Jeg ny her og læring?
Old 12 oktober 2008, 13:46
Administrator Gruppen

Din vil få brug for at være lidt mere specifik, er det et stort program.
Old 12 oktober 2008, 13:50
Medlem Gruppen

isit nemt at bruge, jeg har brug for ABIT af knolage om, hvordan det fungerer, og hvad hvad, eller er theya mere lettere alternativ for webstedsudgivere desgin?
Old 12 oktober 2008, 13:57
Donor-Gruppen

Check out dette selvstudium.
Old 5 januar 2009, 07:21
Medlem Gruppen

Hvis du ønsker at sælge ting på et websted, er det kaster op helhed LOAD af andre problemer, for eksempel sikre servere osv. Du kan indstille Paypal at tage betalinger, men det ser ikke meget professionel. Hvis du er seriøs omkring det, kan det være en god idé at have en pro se på det. Husk, at hvis dit websted ikke ser glat og poleret, folk er meget usandsynligt at starte ind i deres kreditkortoplysninger!
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Bygningen Sociale Website pete21 Web Design, Hosting & SEO 8 4 september 2009 19:44
Opbygning af et websted, der er vært Flashspil hataw13 Web Design, Hosting & SEO 0 15 juni 2009 17:35
Website Hjælp cpustud Web Design, Hosting & SEO 2 16 januar 2008 15:01
Best gratis hjemmeside for at oprette et websted? mxmad32 Web Design, Hosting & SEO 9 10 januar 2008 11:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.