mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Hulp bij website bouwen

Reply

Thread Tools
Old 12 okt 2008, 03:06
Lid Fractie

Hoi,

doet any1 weet wat voor soort gebouw web tools ik nodig om een site te verkopen spullen op, ook hoe kan ik het gastland op het net wat is het beste bedrijf te hosten met?
Old 12 okt 2008, 07:49
Donor Groep

Recht de beste manier is om bepaalde software, zoals Microsoft FrontPage, of download een gratis alternatief, zoals de N-Vu.

Op die manier kun je je site op de software, en dit te uploaden naar je domein (dat kan worden uit toch gewoon op zoek gaan naar de laagste prijs) en uploaden via hun FTP-server.
Old 12 okt 2008, 11:01
Administrator Group

Of als je niet kunt bouwen websites krijgen een script, zoals een wordpress blog script.

Alles is gedaan uit de doos, u hoeft alleen het aanpassen van het en maak je het je eigen.

Zoals voor het hosten als u nieuw bent op dit gebied en er zijn veel schurkenstaten hosting bedrijven die er een kijkje nemen op 1 & 1, ze zijn goedkoop en zijn een van de grootste hosting bedrijven gaan.

Ik ben het niet gebruiken als ik nog meer op maat vereisten, maar ze zullen wel een nieuwe opstarten prima.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 12 okt 2008, 13:42
Lid Fractie

willekeurig 1 vertel me hoe te gebruiken voorpagina? i nieuw voor dit en leren?
Old 12 okt 2008, 13:46
Administrator Group

Je zal moeten worden wat meer specifiek, het is een groot programma.
Old 12 okt 2008, 13:50
Lid Fractie

ISIT eenvoudig te gebruiken, ik moet abit van knolage over hoe het werkt en wat is wat, of is theya meer makkelijker alternatief voor website desgin?
Old 12 okt 2008, 13:57
Donor Groep

Check out deze tutorial.
Old 5 januari 2009, 07:21
Lid Fractie

Als u wilt verkopen dingen op een site, het werpt een heel arsenaal aan andere problemen, bijvoorbeeld beveiligde servers, enz. U kunt maximaal Paypal betalingen te nemen, maar het ziet er niet erg professioneel. Als je serieus bent over, is het misschien een goed idee is om een pro kijken. Vergeet niet dat als uw site ziet er niet glad en gepolijst, mensen zijn erg onwaarschijnlijk om te beginnen met het invoeren in hun creditcardgegevens!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.