![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, doet any1 weet wat voor soort gebouw web tools ik nodig om een site te verkopen spullen op, ook hoe kan ik het gastland op het net wat is het beste bedrijf te hosten met? |
|
| |||
| |||
| Recht de beste manier is om bepaalde software, zoals Microsoft FrontPage, of download een gratis alternatief, zoals de N-Vu. Op die manier kun je je site op de software, en dit te uploaden naar je domein (dat kan worden uit toch gewoon op zoek gaan naar de laagste prijs) en uploaden via hun FTP-server. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Of als je niet kunt bouwen websites krijgen een script, zoals een wordpress blog script.
Alles is gedaan uit de doos, u hoeft alleen het aanpassen van het en maak je het je eigen. Zoals voor het hosten als u nieuw bent op dit gebied en er zijn veel schurkenstaten hosting bedrijven die er een kijkje nemen op 1 & 1, ze zijn goedkoop en zijn een van de grootste hosting bedrijven gaan. Ik ben het niet gebruiken als ik nog meer op maat vereisten, maar ze zullen wel een nieuwe opstarten prima. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| willekeurig 1 vertel me hoe te gebruiken voorpagina? i nieuw voor dit en leren? |
|
| |||
| |||
| Je zal moeten worden wat meer specifiek, het is een groot programma. |
|
| |||
| |||
| ISIT eenvoudig te gebruiken, ik moet abit van knolage over hoe het werkt en wat is wat, of is theya meer makkelijker alternatief voor website desgin? |
|
| |||
| |||
| Check out deze tutorial. |
|
| |||
| |||
| Als u wilt verkopen dingen op een site, het werpt een heel arsenaal aan andere problemen, bijvoorbeeld beveiligde servers, enz. U kunt maximaal Paypal betalingen te nemen, maar het ziet er niet erg professioneel. Als je serieus bent over, is het misschien een goed idee is om een pro kijken. Vergeet niet dat als uw site ziet er niet glad en gepolijst, mensen zijn erg onwaarschijnlijk om te beginnen met het invoeren in hun creditcardgegevens! |