![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hei,
does any1 vite hva slags web bygge verktøy Jeg vil kreve å sette opp et nettsted for å selge ting på, hvordan kan jeg være vert for den på nettet hva som er det beste selskapet å være vert for den med? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Høyre er den beste måten å gjøre det er å kjøpe noen programvare, for eksempel Microsoft FrontPage eller laste ned et gratis alternativ, som N-Vu.
På den måten kan du bygge du site på programvare, og last den opp til du domenet (som kan være fra likevel, bare butikken rundt for lavest pris) og last den opp ved hjelp av sin FTP-server.
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Eller hvis du ikke kan bygge nettsteder få et skript som en WordPress blog skriptet.
Alt er gjort ut av boksen, du trenger bare å tilpasse den og gjøre den til din egen. Som for vertstjeneste som du er ny på dette og det er mange røverstater vertsselskaper der ute ta en titt på 1 & 1, de er billige og er en av de største vertsselskaper går. Jeg bruker ikke dem som jeg har mer skreddersydd krav, men de vil gjøre en ny oppstart bare fint. Min System: Hybr! D
|
|
|
|||
|
|||
|
Alle 1 fortelle meg hvordan jeg bruker forsiden? i ny i dette og læring?
|
|
|
|||
|
|||
|
Ditt skal trenger å være litt mer spesifikk, det er et stort program.
|
|
|
|||
|
|||
|
isit enkle å bruke, jeg trenger abit av knolage om hvordan det fungerer og hva det, eller er theya mer enklere alternativ for nettstedet desgin?
|
|
|
|||
|
|||
|
Sjekk ut denne opplæringen.
|
|||
|
|||
|
Hvis du ønsker å selge ting på et nettsted, det kaster opp hele belastningen av andre problemer, for eksempel sikre servere, etc. Du kan sette opp Paypal til å ta betaling, men det ser ikke veldig profesjonelt. Hvis du er seriøs om det, kan det være en god idé å ha en pro se på den. Husk, hvis området ikke ser glatt og blank, folk er veldig usannsynlig å begynne å legge inn i sine kredittkortopplysninger!
|