![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, gör any1 veta vilken typ av web bygga verktyg jag kommer att kräva att inrätta en plats att sälja saker på, hur ska jag placera den på nätet vad som är det bästa företaget att vara värd för det med? |
|
| |||
| |||
| Just det bästa sättet att göra det på är att köpa vissa program såsom Microsoft FrontPage eller ladda ner ett gratis alternativ, exempelvis N-Vu. På så sätt kan du bygga som du plats på mjukvara, och ladda upp det du domän (som kan vara hur som helst, bara butiken runt för lägsta priset) och ladda upp den via deras FTP-server. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller om du inte kan bygga webbplatser får ett manus, som en wordpress blog script.
Allt är gjort ur lådan, du behöver bara anpassa den och göra den till din egen. Som värd för när du är ny på detta och det finns många oseriösa värdföretag där ute ta en titt på 1 & 1, de är billiga och är en av de största webbhotell går. Jag använder inte dem som jag har mer skräddarsydda krav men de kommer att göra en ny start bara bra. Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Alla 1 berätta hur du kan använda framsidan? Jag ny på detta och lärande? |
|
| |||
| |||
| Din kommer att behöva vara lite mer specifik, det är ett omfattande program. |
|
| |||
| |||
| ISIT lätt att använda, jag behöver lite av knolage om hur det fungerar och vad vad, eller är theya mer enklare alternativ för webbplats desgin? |
|
| |||
| |||
| Kolla in självstudien. |
|
| |||
| |||
| Om du vill sälja saker på en webbplats, den kastar upp en hel rad andra problem, till exempel säkra servrar etc. Du kan ställa in Paypal ta betalningar men det ser inte mycket professionellt. Om du menar allvar med det, kan det vara en god idé att ha en pro titta på den. Kom ihåg att om din webbplats inte ser smart och polerade, människor är mycket osannolikt att starta in i sina kreditkortsuppgifter! |