![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hvordan gør jeg det således, at når folk klikker på kontakt os knappen på min hjemmeside den åbner deres standard-e-mail-klient? Enhver hjælp ville være dejligt, tak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mit system: Tim
|
|
| |||
| |||
| God god, der var lige hvad jeg søgte efter. Thanks a lot. |
|
| |||
| |||
| Hej alle sammen, det er min 1. post og virkelig tak for dette emne. Venlig hilsen |
|
| |||
| |||
| cheers stedet, at det er en hjælp-linket. |
|
| |||
| |||
| Ja,, Thanks a lot for linket, Spot . |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bemærk, at det er dårlig praksis at have en lige mailto-link. Det svarer til, hvis du havde en PDF-fil link uden at afsløre det en PDF. Det bør klart afsløres som en på en helt anden side, ingen sammenhæng bør være en mailto: på dit websteds Navbar.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg bruger en gratis kontakt formular, som er gratis at bruge og er konfigurerbare. Denne måde, din email adresse er ikke synlig og åben for spambots. Let at bruge - bare kopiere og indsætte den genererede kode og indsætte den i html på den side, du ønsker at placere dine kontaktoplysninger http://www.123contactform.com/
|
| |||
| |||
| Du bruger mailto ligesom et hyperlink. dvs mailto: [e-mail-adresse] Men husk, hvis du gør dette den e-mail-konto, du netop har indsendt den adresse på internettet vil blive bombarderet med spam. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvordan man laver en Torrent Website | pabli | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 27 august 2009 05:37 |
| Visual Basic - hvordan man laver en AUTO Button skubbebåd | ryannathans | General Software Chat | 1 | 2 februar 2009 13:57 |
| Best gratis hjemmeside for at oprette et websted? | mxmad32 | Web Design, Hosting & SEO | 9 | 10 januar 2008 11:58 |
| Slettet en fil for at gøre spac men når slettet gjorde ikke gøre noget rum | enright666 | General Software Chat | 2 | 22 december 2007 04:26 |
| Merge Outlook kontakt til ordet 2007.dot skabelon | RFgen | Office Suites & Applications | 1 | 19. sep 2007 07:47 |
| Thread Tools | |
| |