![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hvordan gjør jeg det slik at når folk klikker du kontakte oss på webområdet mitt den åpner sine standard e-postklient? Eventuelle hjelpe ville være stor takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Min System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Good godt det var akkurat det jeg var ute etter. Thanks a lot. |
|
| |||
| |||
| Hei alle, det er min 1ste post og virkelig takk for dette temaet. Med vennlig hilsen |
|
| |||
| |||
| jubelropet flekk som er en hjelp linken. |
|
| |||
| |||
| Ja, takk for linken, Spot . |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Merk at det er dårlig praksis å ha en rett mailto link. Det er lik om du hadde en PDF-fil uten å opplyse om det er en PDF. Det bør være tydelig avsløres som en på en helt annen side, ingen link bør være en mailto: på webområdets navbar.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg selv bruker en gratis kontaktskjema som er gratis å bruke og kan konfigureres. Denne måten e-postadressen din ikke vises og åpent for spambots. Lett å bruke - Bare kopier og lim den genererte koden og sette det inn i HTML-koden på den siden du ønsker å plassere din kontaktinformasjon http://www.123contactform.com/
|
| |||
| |||
| Du bruker mailto akkurat som en hyperkobling. dvs. mailto: [e-postadresse] Men husk at hvis du gjør dette på e-postkontoen du nettopp har lagt inn adressen på Internett, vil til slutt bli bombarded med spam. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvordan lage en Torrent Webside | pabli | Web Design, hosting & SEO | 1 | 27 august 2009 05:37 |
| Visual Basic - hvordan du oppretter en AUTO Button pusher | ryannathans | General Software Chat | 1 | 2 februar 2009 13:57 |
| Best gratis nettsted for hosting et nettsted? | mxmad32 | Web Design, hosting & SEO | 9 | 10 januar 2008 11:58 |
| Slettet en fil for å gjøre spac men når slettet didnt gjøre noen plass | enright666 | General Software Chat | 2 | 22 desember 2007 04:26 |
| Flett Outlook kontakt inn ordet 2007.dot mal | RFgen | Office Suites & Applications | 1 | 19nde sep 2007 07:47 |
| Thread Tools | |
| |