![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hur gör jag det så att när folk klickar du på kontakta oss-knappen på min hemsida så öppnas deras standard e-postprogram? Någon hjälp skulle vara mycket tack. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mitt System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Bra bra det var precis vad jag letade efter. Tack så mycket. |
|
| |||
| |||
| Hej alla, det är min 1:a post och verkligen tack för denna fråga. Vänliga hälsningar |
|
| |||
| |||
| jubelropet platsen som är en hjälp länken. |
|
| |||
| |||
| Ja, tack så mycket för länken, Spot . |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Observera att det är dålig praxis att ha en rak mailto länk. Det är liknande om du hade en PDF-fil länken utan att det är en PDF. Det bör tydligt redovisas som en på en helt annan sida, ingen koppling bör en mailto: om webbplatsens navbar.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag själv använder en gratis kontaktformulär som är gratis att använda och är konfigurerbart. På så sätt din e-postadress är inte synlig och öppen för spambots. Enkel att använda - Bara kopiera och klistra in den genererade koden och för in den i HTML-koden på den sida du vill placera dina kontaktuppgifter http://www.123contactform.com/
|
| |||
| |||
| Du använder mailto precis som en hyperlänk. dvs mailto: [e-postadress] Men kom ihåg att om du gör det här e-postkonto du har just postat adress på Internet kommer att bli bombarderade med skräppost. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hur man gör en torrent Webbsida | pabli | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 27 AUGUSTI 2009 05:37 |
| Visual Basic - Hur kan man på ett AUTO Button skjutbogserare | ryannathans | General Software Chat | 1 | 2 februari 2009 13:57 |
| Bästa gratis hemsida för en webbplats? | mxmad32 | Web Design, Hosting & SEO | 9 | 10 januari 2008 11:58 |
| Utgår en fil för att Spac men då utgår didnt göra något utrymme | enright666 | General Software Chat | 2 | 22 december 2007 04:26 |
| Sammanfoga utsikterna kontakt i ordet 2007.dot mall | RFgen | Office Suites & Applications | 1 | 19:e sep 2007 07:47 |
| Thread Tools | |
| |