vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Miten lisätä scrolling kuvaa verkkosivuilla

Reply

Thread Tools
Old 19 kesäkuu 2009, 06:23
Uusi Jäsen

Default Miten lisätä scrolling kuvaa verkkosivuilla

Haluan lisätä muutamia kuvia Omat kuvat-kansio verkkosivuilla. Tiedän, että minun täytyy käyttää telttakatos koodi. Voiko joku auttaa minua tämän koodin, tarkoitan joka nimi tai info kokonaiskuvaa voidaan lisätä html-koodia. Ja miten useampi kuin yksi kuva voi Lisätään sama koodi?

kuvia täällä

Please let me know kanssa 0011.jpg ja 0022.jpg vain esimerkki, miten se aikoo poimia kuvia Omat kuvat-kansion?
Thx
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Kuvat Ongelmia Kun Vieritys myös Internetissä scotzy93 Windows-käyttöjärjestelmät 5 5. toukokuuta 2009 13:28
XP jumittuu I lisätä USB External Hardrive Alantrini Drives & Removable Media 1 26. Jan 2008 00:31
Parhaat vapaat verkkosivuilla sivustoa? mxmad32 Web Design, Hosting & SEO 9 10th Jan 2008 11:58
Voinko lisätä uuden grafiikka / näytönohjain minun laptop? antchinn Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 1 11. marraskuu 2007 14:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.