![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Haluan lisätä muutamia kuvia Omat kuvat-kansio verkkosivuilla. Tiedän, että minun täytyy käyttää telttakatos koodi. Voiko joku auttaa minua tämän koodin, tarkoitan joka nimi tai info kokonaiskuvaa voidaan lisätä html-koodia. Ja miten useampi kuin yksi kuva voi Lisätään sama koodi? kuvia täällä Please let me know kanssa 0011.jpg ja 0022.jpg vain esimerkki, miten se aikoo poimia kuvia Omat kuvat-kansion? Thx |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kuvat Ongelmia Kun Vieritys myös Internetissä | scotzy93 | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 5. toukokuuta 2009 13:28 |
| XP jumittuu I lisätä USB External Hardrive | Alantrini | Drives & Removable Media | 1 | 26. Jan 2008 00:31 |
| Parhaat vapaat verkkosivuilla sivustoa? | mxmad32 | Web Design, Hosting & SEO | 9 | 10th Jan 2008 11:58 |
| Voinko lisätä uuden grafiikka / näytönohjain minun laptop? | antchinn | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 11. marraskuu 2007 14:45 |
| Thread Tools | |
| |