mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, hosting & SEO

Register

Hvordan sette inn rulle bilder på nettstedet

Reply

Thread Tools
Old 19 juni 2009, 06:23
New Member Group

Default Hvordan sette inn rulle bilder på nettstedet

Jeg vil legge til noen bilder fra Mine bilder-mappen til nettsiden. Jeg vet at jeg må bruke stort telt koden. Kan noen hjelpe meg med denne koden, jeg mener som navn eller info av bildet som skal legges i html-koden. Og hvor mer enn ett bilde kan settes inn i samme koden?

bilder her

Gi meg beskjed med 0011.jpg og 0022.jpg bare for eksempel, og hvordan vil den hente bilder fra mine bilder mappe?
Thx
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Bilde Problemer når rulling på Internett scotzy93 Windows-operativsystemer 5 5 mai 2009 13:28
XP henger når jeg setter inn USB External Hardrive Alantrini Drivere og flyttbare medier 1 26 januar 2008 00:31
Best gratis nettsted for hosting et nettsted? mxmad32 Web Design, hosting & SEO 9 10 januar 2008 11:58
Kan jeg sette inn en ny Grafikk / skjermkort i min bærbare? antchinn Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 1 11 nov 2007 14:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.