mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, hosting & SEO

Register

Hvordan sende e-post via myspace?

Reply

Thread Tools
Old 18nde 2007 Mar, 02:21
New Member Group

Default Hvordan sende e-post via myspace?

Jeg må åpne hver av person-profilen til å sende email.Is finnes noen annen enkel måte å sende e-post via myspace for alle? Plz hjelpe meg!
Old 18nde 2007 Mar, 02:58
New Member Group

nei jeg tror ikke det er ... Den enkleste måten å sende alle en melding er å legge et opplysninger og håper de alle lese det ... Ellers må du e dem én etter én.
Old 18nde 2007 Mar, 04:06
New Member Group

Hvis du ønsker å sende samme e-post til alle, du kan legge inn en bulletin. Dette vil få en melding ut til alle på din venns List.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
MySpace til å sette av 30 prosent av Staff OKahra Av Emne Diskusjon 3 23 juni 2009 15:10
Kan ikke se videoer på Myspace og Ning bare Tid Nettlesere & FTP Clients 0 23 mai 2009 21:02
Når du klikker på et Webområde e-postadressen min gamle e-postadresse kommer opp. Hvordan? language12 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 1 19 april 2009 03:01
Kan ikke sende / motta e-post eller få tilgang til ikke-http nettsteder danvan Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 8 12. sep 2008 05:06
Myspace TM Code book2cool Web Design, hosting & SEO 5 20 mars 2007 06:15
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.