![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg må åpne hver av person-profilen til å sende email.Is finnes noen annen enkel måte å sende e-post via myspace for alle? Plz hjelpe meg! |
|
| |||
| |||
| nei jeg tror ikke det er ... Den enkleste måten å sende alle en melding er å legge et opplysninger og håper de alle lese det ... Ellers må du e dem én etter én. |
|
| |||
| |||
| Hvis du ønsker å sende samme e-post til alle, du kan legge inn en bulletin. Dette vil få en melding ut til alle på din venns List. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| MySpace til å sette av 30 prosent av Staff | OKahra | Av Emne Diskusjon | 3 | 23 juni 2009 15:10 |
| Kan ikke se videoer på Myspace og Ning bare | Tid | Nettlesere & FTP Clients | 0 | 23 mai 2009 21:02 |
| Når du klikker på et Webområde e-postadressen min gamle e-postadresse kommer opp. Hvordan? | language12 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 19 april 2009 03:01 |
| Kan ikke sende / motta e-post eller få tilgang til ikke-http nettsteder | danvan | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 8 | 12. sep 2008 05:06 |
| Myspace TM Code | book2cool | Web Design, hosting & SEO | 5 | 20 mars 2007 06:15 |
| Thread Tools | |
| |