mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Hur kan man skicka e-post via myspace?

Reply

Thread Tools
Old 18 mars 2007, 02:21
New Member Group

Default Hur kan man skicka e-post via myspace?

Jag måste öppna var och en av de person-profil för att skicka email.Is det något annat enkelt sätt att skicka e-post via myspace för alla? Plz hjälpa mig!
Old 18 mars 2007, 02:58
New Member Group

nej jag tror inte att det är ... det enklaste sättet att skicka alla ett budskap är att skriva en bulletin och hoppas att de alla läst den ... Annars måste du skickar mail till dem en och en.
Old 18 mars 2007, 04:06
New Member Group

Om du vill skicka samma mail till alla, du kan skicka en bulletin. Detta kommer att få ett meddelande ut till alla på din kompis lista.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
MySpace att avskeda 30 procent av Personal OKahra Off Topic Discussion 3 23 juni 2009 15:10
Det går inte att titta på videor på Myspace och Ning bara Tid Webbläsare & FTP Klienter 0 23 maj 2009 21:02
När du klickar på en hemsida e-postadress, min gamla e-postadress kommer upp. Hur? language12 E-post, VoIP & IM Diskussion 1 19 april 2009 03:01
Kan inte skicka / ta emot e-post eller till icke-http webbplatser danvan E-post, VoIP & IM Diskussion 8 12 sep 2008 05:06
Myspace TM Kod book2cool Web Design, Hosting & SEO 5 20 mars 2007 06:15
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.