mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

HTML Editors

Reply

Thread Tools
Old 9 januar 2008, 14:17
Donor-Gruppen

Default HTML Editors

Jeg har fået at vide jeg har brug for en html-editor til at ændre en del af mine websteder sider.

Jeg har hørt om nogle gerne Dreamweaver, men har set andre for blot et par pounds nogle påstår, at de er lige så god som de dyre mærker software ..... meget forvirrende!

I dont ønsker at opbygge websteder bare gøre mit lille mængde redigering ........ Behøver jeg Dreamweaver ???.... Er de andre op til bunden ???..... Kan jeg få ved med en af disse billige dem off ebay for, hvad jeg ønsker at gøre ??..... Enhver anbefalinger???

Tak
Old 9 januar 2008, 14:26
Administrator Gruppen

Default HTML Editors

Crimson Editor er fantastisk til bare koden, er det ikke WYSIWYG.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 9 januar 2008, 15:55
Redaktør Gruppen

Default HTML Editors

Du vil måske gerne se på Adobe Contribute

http://www.adobe.com/products/contribute/?xNav=WSCT

Det er godt, hvis alt hvad du behøver at gøre, er opdateringen.

Hvorfor ikke bede den person, der har bygget hjemmesiden hvad han anbefaler?

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 9 januar 2008, 16:21
Medlem Gruppen

Default HTML Editors

Hvis du ønsker at redigere er den tekst, du kan bruge en hvilken som helst tekst editor.
TextPad er godt, som det er Notepad + +
De lader dig også et eksempel på, hvordan du har gjort.

Hvis du ikke er planer om noget mere kompliceret at ændre ord eller tilføje et nyt stykke, behøver du ikke state of the art software som Dreamweaver.

MEN
Under ingen omstændigheder bruge FrontPage, er det en frygtelig html editor.

PS Ja, alle andre HTML-editorer er op til det, medmindre de er den slags, der siger "bare træk og slip" eller "du skal bare klikke og skrive" Disse virksomheder bruger masser af absolutte positionering, som kan give dig uventede problemer. Også ALDRIG bruge noget, der siger, at det kan "også gemme som html" som disse programpolitikker tilbøjelige til at konvertere fra et andet format til HTML og forkludrer th ecode. EG Word, Excel, ethvert skrivebord offentliggøre og lignende bør undgås ligesom pest.
Old 10 januar 2008, 13:52
Donor-Gruppen

Default HTML Editors

Tak alle.

I dag var at se på de ting, du anbefalede og endte med at kigge på Dreamweaver på eBay.

Ideen med at gøre mine egne websteder let med Dreamweaver virkelig appellerer til mig, men hvorfor 3 forskellige versioner af det samme? og hvorfor vil de alle sige studerende version?? og som man ville en proffesional bruge til at gøre deres hjemmesider?
Old 11 januar 2008, 03:19
Medlem Gruppen

Default HTML Editors

Dreamweaver er blevet opdateret jævnligt i årenes løb, så du kan se udgaver fra forskellige år, når navnet er ændret en smule. Den nyeste version er nu mærkevarer bopæl, da de købte Macromedia.

Student udgaver er for studerende på højere læreanstalter, så give dem software til rimelige priser og få dem hooked på den, så de forhåbentlig perseude en arbejdsgiver til at købe softwaren, at de allerede ved, hvordan de skal bruge. Student udgaver af de fleste software er ikke cutdown versioner, men mangler ofte en trykt manual.

En professionel bruger enhver version (selvom nyere versioner er naturligvis bedre), som softwaren ikke gøre gode websites, en professionel gode sind, erfaring, dygtighed, viden og indsigt gør. Jeg kan gøre det samme websted med Dreamweaver eller TextPad eller Notepad + + (og ofte enten bruge en til at redigere dem). Expensive software vil ikke gøre dig en webdesigner - en ven har netop gjort sit eget site i DW, og det er ikke særlig god til alle, f.eks. Expensive software bare gør det nemmere for dig at gøre.

Vær opmærksom på, at nogle annoncører på eBay forsøger at sælge dig KompoZer (men de kalder det CompoZer), som er en gratis WYSIWYG-pakken, som er tilgængelig fra www.kompozer.net Det er nemt at bruge så godt. Og gratis. Hvis du ikke kan opbygge et site i KompoZer, du virkelig kamp med DW.
Men du skal lære om HTML og CSS for at gøre tingene lettere. Meget lettere. Især når du kommer beder om hjælp.

PS Contribute er for det tilfælde, hvor en designer bygger sider og andet personale redigere indholdet, normalt kontorpersonale bare skrive i kram. Eller folk fra flere forskellige afdelinger redigere deres egen del af sitet.

PPS Undgå virkelig gamle versioner af DW gerne DW3 (Jeg har en kopi mig). Det skaber dårlig kode, som kan være svære at opdatere manuelt. Og det har lidt ide om, hvordan du vise flåd, i modsætning til KompoZer.
Old 11 januar 2008, 05:09
Donor-Gruppen

Default HTML Editors

Takket Dr. John, og hvad du siger giver god mening.
Old 7 februar 2008, 11:20
Medlem Gruppen

Default HTML Editors

Im complety med Dr. John, når det kommer til Dreamweaver kun at gøre det let for dig, men gør det?
da jeg begyndte at oprette websider med Dreamweaver jeg var ved hjælp af html editor + opdelt skærm, så jeg kunne tilføje div tags og tabel objekter direkte i siden. Denne Dreamweaver gjorde ikke gerne, da det tilføjer masser af kode ontop af hinanden indtil dens et stort rod.

Jeg havde flere clasess i træk såsom
<p class="bold"> <p class="italic"> indhold </ p>

dette ikke bedes mig som til tider det brugte div1 eller div2 (ikke sikker på hvorfor).

Når du så læse den kode (og especialy hvis din læring) det giver dig en meget dårlig idé om, hvordan scriptet er ment til at se og arbejde.

Mit råd, hvis din læring brug notepad + + det nemt at bruge og giver dig mulighed for at prieview hvad du har gjort (ja, du kan gøre det alligevel med notesblok, men det tager mindre tid) den har også script fastsætte og du kan vælge det sprog, du er wrighting i + den har en ganske feiw plaster downloads.

Håber, at jeg gav mening.
Old 7 februar 2008, 11:55
Donor-Gruppen

Default HTML Editors

Jeg bruger Dreamweaver, finder det meget nemt

Mit system: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Bundkort:
Winfast 6600
RAM Hukommelse:
3 GB
Grafikkort (r):
MSI 8600GT
Lydkort:
nogle billige dx9 5.1
Harddisk (e):
Optisk drev (r):
Sag / PSU:
Køling:
Network / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 8 februar 2008, 13:43
Donor-Gruppen

Default HTML Editors

Valg af editor afhænger af nogle faktorer ... hvordan du gerne kode eller design, hvad er dit kvalifikationsniveau, hvad er dit budget for opkøb betalt redaktører ... osv.

Her er nogle redaktører

Adobe Dreamweaver
Vandtæt PHPEdit
NuSphere
PHPEd
Notepad + +
Editpro + +
Comodo Editor
Zend Editor

Søg på din editor herfra http://www.php-editors.com/ i henhold til dine krav.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
HTML i TextEdit, ikke fungerer Windwalker55 Web Design, Hosting & SEO 0 1 juni 2009 02:13
Flash & Html Website Hjælp harryc Web Design, Hosting & SEO 3 9 januar 2009 06:49
HTML Webdesign <div> tag? Ryan C Web Design, Hosting & SEO 4 5 januar 2009 07:17
Spørgsmål om html oobrokensilence Web Design, Hosting & SEO 5 20. jun 2008 13:58
HTML Hjælp med form. oobrokensilence Web Design, Hosting & SEO 5 19 februar 2008 16:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.