mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

HTML editors

Reply

Thread Tools
Old 9 januari 2008, 14:17
Donor Groep

Ik vertelde ik moet een html-editor te wijzigen deel van mijn website's.

Ik heb gehoord van andere, zoals Dreamweaver, maar anderen hebben gezien voor slechts een paar pond sommige beweren dat ze net zo goed als de dure maakt van software ..... Heel verwarrend!

I dont want to build websites gewoon mijn kleine hoeveelheid bewerken ........ Moet ik Dreamweaver ???.... Zijn de anderen tot nul ???..... Kan ik door met een van deze goedkoop zijn uitgeschakeld eBay voor wat ik wil doen ??..... Eventuele aanbevelingen?

Bedankt
Old 9 januari 2008, 14:26
Administrator Group

Crimson Editor is ideaal voor net-code, het is niet WYSIWYG.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 9 januari 2008, 15:55
Moderator Groep

Je zou willen kijken naar Adobe Contribute

http://www.adobe.com/products/contribute/?xNav=WSCT

Het is goed als alles wat je hoeft te doen is bijgewerkt.

Waarom niet vragen aan de persoon die is gebouwd op de website wat hij beveelt?

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 9 januari 2008, 16:21
Lid Fractie

Als alles wat u wilt bewerken is de tekst, kunt u een tekst-editor.
TextPad is goed, zoals Notepad + +
Ook kunt u een voorbeeld van wat je hebt gedaan.

Als u niet van plan iets meer complex dat het veranderen van de woorden, of de toevoeging van een nieuwe paragraaf, hoeft u geen state of the art software zoals Dreamweaver.

MAAR
Onder geen beding gebruik van FrontPage, het is een vreselijke html-editor.

PS Ja, alle andere html-editors zijn up is, tenzij ze het soort dat zegt "just drag and drop" of "gewoon klikken en type" Deze die veel gebruik maken van absolute positionering, die kan u onverwachte problemen. Ook Gebruik NOOIT iets zegt dat het kan "ook opslaan als HTML" als deze programma de neiging om te zetten in een ander format in html en maken een puinhoop van th ecode. Bijvoorbeeld Word, Excel, elke desktop publiceren en dergelijke moeten worden vermeden als de pest.
Old 10 januari 2008, 13:52
Donor Groep

Bedankt allemaal.

Vandaag was te kijken naar de dingen die u aanbevolen en belandde kijken Dreamweaver op eBay.

Idee van het maken van mijn eigen sites makkelijk met Dreamweaver echt een beroep op mij, maar waarom 3 verschillende versies van hetzelfde? en waarom doen ze allemaal zeggen student versie? en die zou een professionele gebruik te maken van hun websites?
Old 11 januari 2008, 03:19
Lid Fractie

Dreamweaver is regelmatig bijgewerkt door de jaren heen, dus je zou kunnen zien versies uit verschillende jaren, toen de naam wijzigde lichtjes. De nieuwste versie is nu merkproducten Abode als ze kocht Macromedia.

Student-versies zijn bedoeld voor studenten aan hogescholen, dus geef ze de software tegen een redelijke prijs en krijgen ze verslaafd aan, zodat ze hopelijk perseude een werkgever tot aankoop van de software die ze al weten hoe deze te gebruiken. Student versies van de meeste software zijn niet cutdown versies, maar vaak ontbreekt een gedrukte handleiding.

Een professionele toepassingen elke versie (hoewel latere versies zijn uiteraard beter), als de software niet goed websites, een professionele de goede geest, ervaring, vaardigheden, kennis en inzicht heeft. Ik kan op dezelfde website met Dreamweaver of TextPad of Notepad + + (en vaak gebruik van hetzij een om ze te bewerken). Dure software NIET je een web ontwerper - een vriend heeft gedaan zijn eigen site in DW en het is niet erg goed zijn, bijvoorbeeld. Dure software maakt het makkelijker voor u te doen.

Wees ervan bewust dat sommige adverteerders op eBay wilt verkopen, je KompoZer (maar ze noemen het CompoZer), dat is een gratis WYSIWYG-pakket, beschikbaar op www.kompozer.net Dit is eenvoudig te gebruiken zijn. En vrij. Als u niet kunt bouwen van een site in KompoZer, je zou echt gevecht met DW.
Maar je moet leren over HTML en CSS om dingen makkelijker. Veel gemakkelijker. Vooral als je vraagt om hulp.

PS Meewerken is voor het geval dat een ontwerper bouwt pagina's en andere personeelsleden van de inhoud, meestal kantoorpersoneel gewoon in te tikken stuff. Of mensen uit verschillende afdelingen bewerken hun eigen afdeling van de site.

KKS Vermijd echt oude versies van DW als DW3 (Ik heb een kopie mezelf). Het creëert slechte code die kan worden hard te werken met de hand. En het heeft weinig idee over hoe elkaar drijft, in tegenstelling tot KompoZer.
Old 11 januari 2008, 05:09
Donor Groep

Dankzij dr. John en wat u zegt is zeer verstandig.
Old 7 februari 2008, 11:20
Lid Fractie

Im complety met Dr John als het gaat om Dreamweaver alleen makkelijk voor u, maar doet het?
Toen ik begon het maken van webpagina's met behulp van Dreamweaver heb ik gebruik gemaakt van de html-editor + split-screen, dus ik zou kunnen toevoegen div tags en tabel objecten direct in de pagina. Dit dreamweaver didnt graag omdat het daarbij om veel code ontop van elkaar totdat het een grote puinhoop.

Ik had meerdere clasess op een rij, zoals
<p class="bold"> <p class="italic"> inhoud </ p>

dit niet heeft kunt u mij als in tijden het gebruik van de div1 of de div2 (niet zeker weet waarom).

Wanneer u vervolgens lezen door de code (en Vooral als je het leren), het geeft een heel slecht idee van hoe het script is bedoeld om te kijken en te werken.

Mijn advies als je leren gebruik Notepad + + is eenvoudig te gebruiken en kun je prieview wat je hebt gedaan (ja, kun je dat doen toch met notepad, maar het kost minder tijd) het heeft ook script fix en kunt u kiezen voor de taal die u wrighting in + het heeft een heel feiw patch downloads.

Hoop dat ik gemaakt zin.
Old 7 februari 2008, 11:55
Donor Groep

Ik gebruik Dreamweaver, vinden het zeer gemakkelijk

Mijn Systeem: Van mij

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moederbord:
WinFast 6600
RAM Geheugen:
3Gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Sound Card:
sommige goedkope DX9 5.1
Hard Drive (s):
Optische Drive (s):
Case / PSU:
Koeling:
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
CIBOX 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 8 februari 2008, 13:43
Donor Groep

Kiezen editor, hangt af van een aantal factoren ... hoe u willen code of ontwerp, wat je vaardigheden, wat is uw budget voor de aankoop betaald redactie ... enz.

Hier is de redactie

Adobe Dreamweaver
Waterproof PHPEdit
NuSphere
PHPEd
Notepad + +
Editpro + +
Comodo Editor
Zend Editor

Zoek uw redacteur van hier http://www.php-editors.com/ volgens uw eisen.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.