mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, hosting & SEO

Register

HTML Redaktører

Reply

Thread Tools
Old 9th 2008 jan 14:17
Donor Group

Default HTML Redaktører

Jeg sa jeg trenger en html editor til å endre en del av mine nettsteder sider.

Jeg har hørt om noen som Dreamweaver, men har sett andre for bare noen få pounds noen hevder at de er like gode som de dyre gjør av programvare ..... Meget forvirrende!

Jeg ikke ønsker å bygge nettsteder, bare en liten mengde redigering ........ Må jeg Dreamweaver ???.... Er de andre opp til grunnen ???..... kan jeg få by med ett av disse billige seg av ebay for hva jeg vil gjøre ??..... eventuelle anbefalinger??

Takk
Old 9th 2008 jan 14:26
Administrator Group

Default HTML Redaktører

Crimson Editor er stor for bare koden, er det ikke WYSIWYG.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 9th 2008 jan 15:55
Moderator Group

Default HTML Redaktører

Du kanskje vil se Adobe Contribute

http://www.adobe.com/products/contribute/?xNav=WSCT

Det er bra hvis alt du trenger å gjøre er å oppdatere.

Hvorfor ikke spørre den som har bygget nettsiden hva han anbefaler?

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 9th 2008 jan 16:21
Medlem Group

Default HTML Redaktører

Hvis alle du ønsker å redigere, er teksten, kan du bruke hvilket som helst tekstredigeringsprogram.
TextPad er gode, så er Notepad + +
De kan også fortelle deg hvordan du har gjort.

Hvis du ikke planlegger på noe mer sammensatt at endring av ord, eller legge til et nytt avsnitt, trenger du ikke state of the art programvare som Dreamweaver.

MEN
Under ingen omstendigheter bruke FrontPage, er det en fryktelig html editor.

PS Ja, alle andre HTML-redigeringsprogrammer er opp til det, med mindre de er den typen som sier "Dra og slipp" eller "klikk og skriv" Disse som bruker mye absolutt posisjonering, noe som kan gi uventede problemer. Også bruker aldri noe som sier det kan også lagre som HTML "som disse har en tendens til å konvertere fra et annet format til html og foreta et rot av th ecode. EG Word, Excel, noe desktop publish og lignende bør unngås som pesten.
Old 10th 2008 jan 13:52
Donor Group

Default HTML Redaktører

Takk alle.

I dag var å se på ting du anbefalt og endte opp med å se på Dreamweaver på ebay.

Ideen om å lage mine egne nettsteder enkelt med Dreamweaver virkelig appellerer til meg, men hvorfor 3 forskjellige versjoner av det samme? og hvorfor de sier student versjonen? og som en ønsker et profesjonelt bruk for å gjøre sine nettsteder?
Old 11th 2008, 03:19
Medlem Group

Default HTML Redaktører

Dreamweaver har blitt oppdatert jevnlig gjennom årene, så du kan se versjoner fra forskjellige år, når navnet endret noe. Den nyeste versjonen er nå merket Abode som de kjøpte Macromedia.

Student versjonene er for studenter ved høgskolene, så gi dem software til rimelige priser og få dem hekta på den, slik at de forhåpentligvis perseude en arbeidsgiver å kjøpe programvare som de allerede vet hvordan du skal bruke. Student versjoner av de fleste programvare er ikke cutdown versjoner, men mangler ofte en trykt manual.

En profesjonell bruker enhver versjon (men senere versjoner er åpenbart bedre), som programvare gjør ikke gode nettsteder, et faglig gode tankene, erfaring, ferdigheter, kunnskap og innsikt gjør. Jeg kan gjøre det samme nettsted med Dreamweaver eller TextPad eller Notisblokk + + (og ofte bruke det ene for å redigere dem). Dyrt programvare vil ikke gi deg en webdesigner - En venn har nettopp gjort sitt eget nettsted i DW og det er ikke veldig bra i det hele tatt, for eksempel. Dyrt programvare bare gjør det lettere for deg å gjøre.

Vær klar over at enkelte annonsører på eBay prøver å selge deg KompoZer (men de kaller det CompoZer) som er et gratis WYSIWYG pakken, tilgjengelig fra www.kompozer.net Dette er enkelt å bruke også. Og gratis. Hvis du ikke kan bygge et nettsted i KompoZer kan du virkelig sliter med DW.
Men du bør lære mer om HTML og CSS for å gjøre ting enklere. Mye lettere. Spesielt når du kommer om hjelp.

PS Bidra for tilfelle hvor en designer bygger sider og andre ansatte redigere innholdet, vanligvis kontorpersonell bare å skrive i ting. Eller mennesker fra flere forskjellige avdelinger redigere sine egne delen av nettstedet.

PPS Unngå virkelig gamle versjoner av DW som DW3 (jeg har en kopi selv). Det skaper dårlig kode som kan være vanskelig å oppdatere manuelt. Og det har liten idé om hvordan du kan vise flottører, ulikt KompoZer.
Old 11th 2008, 05:09
Donor Group

Default HTML Redaktører

Takk Dr. John og hva du sier gjør god følelse.
Old 7nde Feb 2008, 11:20
Medlem Group

Default HTML Redaktører

Im complety med Dr. John når det kommer til Dreamweaver bare gjør ting enkelt for deg, men virker det?
Da jeg begynte å lage websider som bruker Dreamweaver jeg bruke html editor + den delte skjermen, slik at jeg kunne legge div tags og bord objekter direkte i siden. Dette Dreamweaver didnt like som det tilfører masse kode ontop hverandre til sin store søl.

Jeg hadde flere clasess på rad som
<p class="bold"> <p class="italic"> innhold </ p>

dette ikke ta meg som til tider det brukt div1 eller div2 (ikke sikker på hvorfor).

Når du da lese gjennom koden (og especialy hvis læring) det gir et svært dårlig inntrykk av hvor skriptet er ment å se ut og fungere.

Mitt råd hvis du lærer å bruke notepad + + det enkelt å bruke og gir deg prieview det du har gjort (ja du kan gjøre det allikevel med notepad, men det tar mindre tid) det har også script reparasjonen og du kan velge hvilket språk du wrighting i + den har ganske feiw oppdateringen nedlastinger.

Håper jeg gjorde forstand.
Old 7nde Feb 2008, 11:55
Donor Group

Default HTML Redaktører

Jeg bruker Dreamweaver, synes det er veldig lett

Min System: Min

Prosessor (er):
AMD Athlon tokjerners
Hovedkort:
Winfast 6600
RAM-minne:
3GB
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Lydkort:
noen billige dx9 5.1
Harddisk (er):
Optisk stasjon (er):
Case / PSU:
Cooling:
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 8th 2008 Feb, 13:43
Donor Group

Default HTML Redaktører

Velge redaktør avhenger noen faktorer ... hvordan du liker å kode eller design, hva er ditt ferdighetsnivå, hva er budsjettet for kjøp betalte redaktøren ... etc.

Her er noen redaktører

Adobe Dreamweaver
Vanntett PHPEdit
NuSphere
PHPEd
Notepad + +
Editpro + +
Comodo Editor
Zend Editor

Søk ditt redaktør herfra http://www.php-editors.com/ henhold til kravene.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
HTML i TextEdit, ikke fungerer Windwalker55 Web Design, hosting & SEO 0 1 juni 2009 02:13
Flash & Html Nettstedoptimerer Hjelp harryc Web Design, hosting & SEO 3 9 januar 2009 06:49
HTML Webdesign <div> koden? Ryan C Web Design, hosting & SEO 4 5 januar 2009 07:17
Spørsmål om html oobrokensilence Web Design, hosting & SEO 5 20 juni 2008 13:58
Html hjelp med skjemaet. oobrokensilence Web Design, hosting & SEO 5 19 februar 2008 16:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.