![]() |
|
| |||
| |||
| min hjemmeside er http://www.humbleacreschinchillas.co...tion/form.html. Jeg tænkte på om nogen kunne fingerpeg mig i WARE den udfyldte formular går, når de indsender ansøgning du klikker på knappen? dette er mit første form og im lidt clueless om sagen. lol hvilken som helst hjælp ville være meget værdsat! ![]() tak, stilhed |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| den går til din SQL Server? hvad?
| |||
| |||
| når de indsender knappen nederst på siden er klikkede det ser ud til at fungere fint, men det udfyldte skema er aldrig e-mailes til mig. Jeg er ny til at skabe former, det er mit første forsøg. Jeg skiftede det fra strengt post til et "mailto" for at se, om det ville fungere, og når den forelægger er trykket, anvendelsen genindlæser med oplysningerne i adresselinjen, og det er ikke modtaget af e-mail-adresse den er knyttet til. Jeg har læst den mailto former er upålidelige så godt, så hvis der er en bedre måde at sende dem vil jeg gerne bruge det. Men jeg var ikke sikker på hvor jeg ville finde den form for oplysninger med et strengt "post"-form. Jeg har lige brug for at vide, hvordan du får form levedygtig, således at oplysningerne vil blive sendt til mig, når det er indgivet. Jeg håber, at det er en bedre forklaring. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mailto kun autofills i oplysninger, den ikke sende e-mail selv.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Nå ok, vel er der en kode, som ikke sendes den udfyldte formular til e-mail? |
|
| |||
| |||
| Post gør men det er ikke særlig sikker. Normalt webstedet vil gemme oplysningerne i en database derefter sende den. Jeg kan ikke hjælpe yderligere, da det har været en virkelig lang tid siden jeg gjorde det her - du kan google rundt efter måder at gøre dette i PHP eller nogle yderligere forklaring på POST former.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |