vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Html apua muodossa.

Reply

Thread Tools
Old 18 helmikuu 2008, 13:51
Jäsen

Web-sivustoni on http://www.humbleacreschinchillas.co...tion/form.html.

Mietin jos joku voisi hajuakaan minut ruokaperunaan on täytetty lomake menee kun toimittaa hakemuksen painiketta napsautetaan?

tämä on ensimmäinen muodossa ja im hieman clueless tästä asiasta. lol

apua olisi erittäin paljon!

kiitos,
hiljaisuus
Old 18 helmikuu 2008, 17:45
Rahoittajien ryhmän

se menee sinun SQL Server? mitä?

My System: hAvAAck Build 3

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750@2.67GHz
Emolevy:
Asus P5N-E
RAM-muisti:
GSkill 4GB DDR2
Graphics Card (s):
EVGA Nvidia e-GeForce 8600GT
Äänikortti:
laivalla
Kiintolevy (t):
Samsung 500GB @ 7200Rpm
Optinen asema (t):
Kuollut
Asia / PSU:
Generic asia, Generic PSU
Jäähdytys:
Zalman 92mm
Network / Internet:
laivalla
Monitor (t):
Dell 2408WFP UltraSharp 2048 24 "
Operating System (s):
MS Vista ULT, Ubuntu 7.10 64-bittinen
Old 18 helmikuu 2008, 18:06
Jäsen

kun esittää painiketta sivun alalaidassa napsautetaan se näyttää toimivan hienoa mutta täytetystä lomakkeesta ei koskaan sähköpostitse minulle.
Olen uusi luoda muotoja, tämä on minun ensimmäinen yritys. I kytketään sitä tiukasti post on "mailto" nähdä, jos se toimisi, ja kun lähetä-painiketta painetaan, hakemus reloads olevia tietoja osoitepalkissa ja se ei ole saanut sähköpostiosoite se liittyy.

Olen lukenut mailto lomakkeet ovat epäluotettavia, koska hyvin, joten jos on olemassa parempi tapa esittää ne haluaisin käyttää sitä. En kuitenkaan ollut varma, jos haluan löytää muodon tietoja tiukasti "post" muodossa.

Haluan vain tietää, miten tehdä muodossa elinkelpoisia siten, että tiedot toimitetaan minulle, kun se on toimitettu.

Toivon, että tämä on parempi selitys.
Old 18 helmikuu 2008, 22:57
Rahoittajien ryhmän

Mailto vain autofills tieto, se ei lähetä sähköposti itse.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 19 helmikuu 2008, 06:38
Jäsen

oh ok, hyvin on olemassa koodi, joka ei lähetetään täytetyn lomakkeen sähköpostin?
Old 19 helmikuu 2008, 16:12
Rahoittajien ryhmän

Post ei, mutta se ei ole hirveän turvallinen. Yleensä sivusto tallentaa tiedot tietokantaan lähetä se. En voi auttaa, koska se on ollut todella pitkään aikaan, koska olen tehnyt tätä kamaa - saatat google noin keinoja tehdä tämän PHP tai joitakin muita selitys POST muodoissa.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.