![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Web-sivustoni on http://www.humbleacreschinchillas.co...tion/form.html. Mietin jos joku voisi hajuakaan minut ruokaperunaan on täytetty lomake menee kun toimittaa hakemuksen painiketta napsautetaan? tämä on ensimmäinen muodossa ja im hieman clueless tästä asiasta. lol apua olisi erittäin paljon! ![]() kiitos, hiljaisuus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| se menee sinun SQL Server? mitä?
| |||
| |||
| kun esittää painiketta sivun alalaidassa napsautetaan se näyttää toimivan hienoa mutta täytetystä lomakkeesta ei koskaan sähköpostitse minulle. Olen uusi luoda muotoja, tämä on minun ensimmäinen yritys. I kytketään sitä tiukasti post on "mailto" nähdä, jos se toimisi, ja kun lähetä-painiketta painetaan, hakemus reloads olevia tietoja osoitepalkissa ja se ei ole saanut sähköpostiosoite se liittyy. Olen lukenut mailto lomakkeet ovat epäluotettavia, koska hyvin, joten jos on olemassa parempi tapa esittää ne haluaisin käyttää sitä. En kuitenkaan ollut varma, jos haluan löytää muodon tietoja tiukasti "post" muodossa. Haluan vain tietää, miten tehdä muodossa elinkelpoisia siten, että tiedot toimitetaan minulle, kun se on toimitettu. Toivon, että tämä on parempi selitys. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mailto vain autofills tieto, se ei lähetä sähköposti itse.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| oh ok, hyvin on olemassa koodi, joka ei lähetetään täytetyn lomakkeen sähköpostin? |
|
| |||
| |||
| Post ei, mutta se ei ole hirveän turvallinen. Yleensä sivusto tallentaa tiedot tietokantaan lähetä se. En voi auttaa, koska se on ollut todella pitkään aikaan, koska olen tehnyt tätä kamaa - saatat google noin keinoja tehdä tämän PHP tai joitakin muita selitys POST muodoissa.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |