![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn website is http://www.humbleacreschinchillas.co...tion/form.html. Ik vroeg me af of er iemand kon idee me in de ware ingevuld formulier gaat wanneer de aanvraag indienen knop is geklikt? dit is mijn eerste vorm en im een beetje Clueless op de materie. lol Hulp zou zeer gewaardeerd! ![]() bedankt, stilte |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het gaat naar uw SQL Server? wat?
| |||
| |||
| wanneer de verzend knop aan de onderkant van de pagina wordt geklikt, lijkt goed te werken, maar het ingevulde formulier wordt nooit per e-mail naar mij. Ik ben tot het creëren van nieuwe vormen, dit is mijn eerste poging. Ik ben overgestapt vanaf strikt post naar een "mailto" om te zien of het zou werken en wanneer de submit knop wordt ingedrukt, wordt de aanvraag herlaadbeurten met de informatie in de adresbalk en het is niet ontvangen door de e-mail adres is gekoppeld. Ik heb de mailto formulieren zijn onbetrouwbaar zijn, dus als er een betere manier om hen zou ik willen gebruiken. Toch was ik niet zeker weet waar ik vind de vorm van de gegevens met een strikt "post" vorm. Ik moet weten hoe je de vorm levensvatbaar zodat de informatie wordt verzonden naar me wanneer het wordt ingediend. Ik hoop dat het een betere uitleg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mailto alleen autofills in de informatie, is het niet sturen de e-mail zelf.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| oh ok, wel is er een tag die heeft gezonden het ingevulde formulier te e-mailen? |
|
| |||
| |||
| Post doet, maar het is niet erg veilig. Meestal de site zal het opslaan van de gegevens in een database vervolgens verzenden. Ik kan het niet helpen verder het is een heel lang geleden dat ik heb dit spul - je kan google rond voor manieren om dit te doen in PHP of een nadere toelichting van de posten vormen.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Visual Basic Help! (opening nieuwe vorm) | ryannathans | Algemene programmatuurnoot Chat | 10 | 23 Jan 2009 15:42 |
| Geen signaal vorm pc | kg174 | Algemeen Hardware Chat | 2 | 23 feb 2008 16:48 |
| Het indienen van een formulier | phil24 | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 27 okt 2007 08:02 |
| Ik nodig voor het maken van een webformulier | conila | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 25e sep 2007 09:38 |
| Hoe maak ik een geldig XHTML webformulier wihtout met behulp van ASP? | sirantonycartwright | Web Design, Hosting & SEO | 4 | 23 aug 2007 14:08 |
| Thread Tools | |
| |