![]() |
|
| |||
| |||
| webområdet mitt er http://www.humbleacreschinchillas.co...tion/form.html. Jeg lurte på om noen kunne ledetråd meg til ware det fylt ut skjemaet går når de sender inn søknaden klikkes? dette er min første og im litt clueless på saken. lol alle hjelpe ville være veldig stor pris! ![]() takk, stillhet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| den går til sql server? hva?
| |||
| |||
| når de sender inn knappen nederst på siden klikkes det ser ut til å fungere fint, men det utfylte skjemaet blir aldri sendt til meg. Jeg er ny for å lage former, dette er mitt første forsøk. Jeg slått det fra strengt legge til en "mailto" for å se om det ville fungere, og når de sender inn knappen trykkes, programmet reloads med informasjonen i adresselinjen, og det er ikke mottatt av e-postadressen er knyttet til. Jeg har lest mailto former er upålitelig, så vel, så hvis det er en bedre måte å sende dem jeg ønsker å bruke det. Men jeg var ikke sikker på hvor jeg ville finne form data med et strengt "legger ut" form. Jeg bare må vite hvordan du gjør form levedyktig slik at informasjonen blir sendt til meg når den er sendt. Jeg håper det er en bedre forklaring. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mailto bare autofills i informasjon, ikke sende e-post selv.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| oh ok, vel er det en kode som gjør sendte utfylte skjemaet til e-post? |
|
| |||
| |||
| Innlegg gjør men det er ikke veldig sikker. Vanligvis siden vil lagre informasjon i en database og deretter sende den. Jeg kan ikke hjelpe videre som det har vært en veldig lenge siden jeg gjorde dette - du kan google rundt etter måter å gjøre dette i PHP eller noen videre forklaring av POST former.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |