mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Html hjälp med form.

Reply

Thread Tools
Old 18 februari 2008, 13:51
Ledamot Gruppen

Default Html hjälp med form.

min webbplats http://www.humbleacreschinchillas.co...tion/form.html.

Jag undrade om någon kunde ledtråd mig till ware den fyllt i formuläret går då lämna in ansökan du klickar på knappen?

detta är min första form och im lite borta i frågan. lol

någon hjälp skulle vara mycket uppskattat!

tack,
tystnad
Old 18 februari 2008, 17:45
Givargruppen

det går för din SQL Server? va?

Mitt System: hAvAAck Bygg 3

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750@2.67GHz
Moderkort:
Asus P5N-E
RAM Minne:
GSkill 4GB DDR2
Grafikkort (s):
EVGA Nvidia e-GeForce 8600GT
Ljudkort:
ombord
Hårddisk (s):
Samsung 500GB @ 7200rpm
Optisk enhet (er):
Död
Mål / PSU:
Generiskt mål, Generic PSU
Kylning:
Zalman 92mm
Nätverk / Internet:
ombord
Monitor (s):
Dell 2408WFP UltraSharp 2048 24 "
Operating System (s):
MS Vista Ult, Ubuntu 7.10 64-bitars
Old 18 februari 2008, 18:06
Ledamot Gruppen

när "skicka"-knappen längst ner på sidan är klickade det verkar fungera bra men det ifyllda formuläret är aldrig skickas till mig.
Jag är ny för att skapa former, detta är mitt första försök. Jag bytte från strikt efter att en "mailto" för att se om det skulle fungera och när "skicka"-knappen trycks in en ansökan laddar med informationen i adressfältet och det är inte emot av e-postadress är kopplad till.

Jag har läst mailto former är otillförlitliga, så om det finns ett bättre sätt att lägga fram dem jag skulle vilja använda det. Men jag var inte säker på om jag skulle hitta den form data med en strikt "post" form.

Jag behöver bara veta hur man gör form livskraftiga så att informationen kommer att skickas till mig när det lämnas in.

Jag hoppas att det är en bättre förklaring.
Old 18 februari 2008, 22:57
Givargruppen

Mailto bara autofills i informationen, inte skicka e-post själv.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "

Mitt System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Moderkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (s):
PNY 8800GTS 320MB
Ljudkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hårddisk (s):
80GB + 500GB
Optisk enhet (er):
2x SATA
Mål / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Kylning:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nätverk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 19 februari 2008, 06:38
Ledamot Gruppen

oh ok, bra är det en tagg som inte skickat den ifyllda blanketten till e-post?
Old 19 februari 2008, 16:12
Givargruppen

Post gör men det är inte särskilt säkert. Vanligtvis webbplats lagrar informationen i en databas som sedan skickar det. Jag kan inte längre som det varit ett riktigt länge sedan jag gjorde det här - du kanske google runt efter sätt att göra detta i PHP eller någon ytterligare förklaring av POST former.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Visual Basic HJÄLP! (öppna nya form) ryannathans General Software Chat 10 23 januari 2009 15:42
Ingen signal form PC kg174 General Hardware Chat 2 23 februari 2008 16:48
Skicka en form phil24 Web Design, Hosting & SEO 2 27 oktober 2007 08:02
Jag behöver skapa ett webbformulär conila General Software Chat 2 25 sep 2007 09:38
Hur gör jag en giltig XHTML webbformulär wihtout använda ASP? sirantonycartwright Web Design, Hosting & SEO 4 23 august 2007 14:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.