![]() |
|
| |||
| |||
| min webbplats http://www.humbleacreschinchillas.co...tion/form.html. Jag undrade om någon kunde ledtråd mig till ware den fyllt i formuläret går då lämna in ansökan du klickar på knappen? detta är min första form och im lite borta i frågan. lol någon hjälp skulle vara mycket uppskattat! ![]() tack, tystnad |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det går för din SQL Server? va?
| |||
| |||
| när "skicka"-knappen längst ner på sidan är klickade det verkar fungera bra men det ifyllda formuläret är aldrig skickas till mig. Jag är ny för att skapa former, detta är mitt första försök. Jag bytte från strikt efter att en "mailto" för att se om det skulle fungera och när "skicka"-knappen trycks in en ansökan laddar med informationen i adressfältet och det är inte emot av e-postadress är kopplad till. Jag har läst mailto former är otillförlitliga, så om det finns ett bättre sätt att lägga fram dem jag skulle vilja använda det. Men jag var inte säker på om jag skulle hitta den form data med en strikt "post" form. Jag behöver bara veta hur man gör form livskraftiga så att informationen kommer att skickas till mig när det lämnas in. Jag hoppas att det är en bättre förklaring. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mailto bara autofills i informationen, inte skicka e-post själv.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| oh ok, bra är det en tagg som inte skickat den ifyllda blanketten till e-post? |
|
| |||
| |||
| Post gör men det är inte särskilt säkert. Vanligtvis webbplats lagrar informationen i en databas som sedan skickar det. Jag kan inte längre som det varit ett riktigt länge sedan jag gjorde det här - du kanske google runt efter sätt att göra detta i PHP eller någon ytterligare förklaring av POST former.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Visual Basic HJÄLP! (öppna nya form) | ryannathans | General Software Chat | 10 | 23 januari 2009 15:42 |
| Ingen signal form PC | kg174 | General Hardware Chat | 2 | 23 februari 2008 16:48 |
| Skicka en form | phil24 | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 27 oktober 2007 08:02 |
| Jag behöver skapa ett webbformulär | conila | General Software Chat | 2 | 25 sep 2007 09:38 |
| Hur gör jag en giltig XHTML webbformulär wihtout använda ASP? | sirantonycartwright | Web Design, Hosting & SEO | 4 | 23 august 2007 14:08 |
| Thread Tools | |
| |