![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Opin HTML noin 4-5 vuotta sitten, ja olen melko paljon Hallittu käyttö taulukoiden muodossa minun verkkosivustoja. Mutta kun katson lähde sivun sivustot nyt päivinä ne ovat täynnä tätä tunnistetta. Mikä se on? Tarvitseeko minun käyttää tag? Onko olemassa mitään vikaa vain käyttämällä taulukoita? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Taulukot olisi käytettävä ainoastaan taulukkoanalyyseja sisältö, ei muotoilua. Divisioona on oikea tapa sekä muoto sisällön ja soveltaa tyylitaulukkoja että sisältöä.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun täytyy oppia erottamaan sisältöä tyyliin.
| |||
| |||
| CSS on ollut noin noin 12 vuoden ajan, ja se on ollut pääasiallinen tapa tyyli Web-sivustot, viimeksi viisi tai kuusi vuotta. Taulukot eivät ole sivuasettelun, ne ovat taulukoille tietoa. A div on niin sanottu geneerinen astiaan. Laitoit sivun sisältö divs, ja kannan divs suhteessa toisiinsa, yleensä kelluvia niitä. Vältä käyttämästä absoluuttinen asemointi kun se on mahdollista, koska se voi aiheuttaa ongelmia uudelleen kokoluokittelua että viewport. Se on myös normaalia esittää joitakin divs toisen div. Mielestäni sinulla on paljon korjaamisen varaa tehdä - käydä sitepoint ja saada osa niiden johdantokappale kirjoja käyttäen css varten asettelu. I'd ehdottaa "Rakenna oma verkkosivusto oikealla tavalla käyttäen html-ja css", "HTML upotia suunnittelusta, ilman taulukoita" ja "The CSS Anthology". Hanki viimeisimmät editons kussakin tapauksessa. I'd sivuuttaa niiden viimeisimmän kirjan "Kaikki mitä tiedän abot css on väärin", koska se näyttää kattavan css3, joka on vielä kehitteillä, ja suurin osa tavaraa ei tue nykyiset selaimet (riippumatta selain valmistajat ja kiihkomieliset kannattaa kertoa te!) Mutta jos voit vain varaa yksi teos sitten saada CSS Mastery Advanced Web Standards Solutions: Andy Budd. Itse saada tämän kirjan yhdessä jonkin sitepoint kirjoja. Jos haluat lisätietoja css, kokeile www.cssbasics.com ja www.htmldog.com CSS oli ongelmia, kun se ilmeni ensimmäisen kerran, koska selaimet tukevat differnet määriä, ja jotkut katsoivat asioita omalla tavallaan, mutta tilanne on parantunut huomattavasti parin viime vuoden aikana, ja siellä on paljon sivustoja, jotka tarjoavat testattu css perustuu asettelujen - Google on ystäväsi. |
|
| |||
| |||
| A div on kuin kutistua-rivitys jotain - omasta, sillä ei ole asetettu mitat ollenkaan - se laajenee tai pienenee suhteessa sen sisältöä. Jos haluat saada kaikki näppärä ja asettaa kiinteistöä varten div (ja siellä on runsaasti tai ominaisuudet voit antaa sitä), sinun täytyy antaa sille id tai tyyli (esimerkiksi <div id="header">), sitten määritellä käyttäen css (yleensä liittyy oma ylätunniste koodi erilliseen tiedostoon): # header (width: 100%, korkeus: 50 px; color: blue;) Se on hyvin yksinkertainen, ja voit opettaa itse ottaa tarkastella muiden sivustojen koodia. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tarvitsen nimen minun webdesign yritykselle? | peterporzsolt | Web Design, Hosting & SEO | 7 | 2. Maaliskuu 2009 08:06 |
| Kysymys html | oobrokensilence | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 20th Jun 2008 13:58 |
| Quick html kysymys ... | kpbotbot | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 17th Jun 2008 04:04 |
| HTML Toimitus | megatavu | Web Design, Hosting & SEO | 11 | 21. Huhtikuu 2008 15:01 |
| Html apua muodossa. | oobrokensilence | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 19th Feb 2008 16:12 |
| Thread Tools | |
| |