![]() |
|
| |||
| |||
| Kan nogen hjælpe? http://www.paradicephotography.com Den viser fint i Firefox, Chrome, IE7 osv. men i IE6, linket kolonne i venstre side er skubbet ned over teksten område. Også, jeg formoder IE6 ikke understøtter "min-height" attribut - det ser ikke ud til alligevel. Hvis nogen kunne få et hurtigt kig på HTML og CSS, ville jeg sætte stor pris på det. Min css kan være en smule over det hele, så jeg undskylder på forhånd! |
|
| |||
| |||
| Sorteret det ud noiw - bare flød i menulinjen til venstre i stedet for teksten område højre. IE6 irriterer mig SOOOOO meget - vil ikke gøre nogen forskel, ville jeg ikke have troet, men du er! |
|
| |||
| |||
| Ja, tak til IE6, web udviklere har så meget mere bøvl, jeg har fundet tid efter tid, mine websteder til at virke i alle browsere og fuldstændig rodet op på IE6, tror jeg, at dens tid Microsoft indført en kraft opdateringsfunktion til IE6 brugere.
__________________ Computer Realm - Hardware, Software, Internet, tips, anmeldelser og meget mere. Freeware Realm - Det er uvurderlig! (Freeware Index) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Stop støtte IE6. Det er hvad jeg har gjort. IE6 brugerne får en bar, der fortæller dem, mine websteder ikke længere støtte dem, og at de bør opgradere til mindst IE7, men endnu bedre 8.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvad er alles kørsel | CallumUK | Off Topic Discussion | 6 | 13 marts 2008 12:01 |
| Contextadvisor - pop op køre mig gal | christine154 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 22 | 23 februar 2008 16:33 |
| ITunes er den drivende mig gal! Behage hjælp | harriet40 | Multimedia & Codecs | 2 | 28 november 2007 04:18 |
| Hjælp venligst den drivende mig gal | Timbo | General Hardware Chat | 17 | 24 november 2007 15:12 |
| Hjælp! Pop ups kører mig krakningsenheder! | curlysmith | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 23 oktober 2007 11:22 |
| Thread Tools | |
| |