vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

IE6 ajo minut hulluksi!

Reply

Thread Tools
Old 6 tammikuu 2009, 02:27
Jäsen

Default IE6 ajo minut hulluksi!

Voiko kukaan auttaa?

http://www.paradicephotography.com

Se näyttää sakon Firefox, Chrome, IE7 jne. mutta IE6, yhteys sarake vasemmalla puolella painetaan alas alle teksti alueella.

Myös, oletan IE6 ei tue "min-height" attribute - se ei näytä silti.

Jos joku olisi voinut yhdellä silmäyksellä, html-ja css, I'd suuresti arvostaa sitä. Oma css on hieman eri paikkaan, niin pyydän anteeksi jo etukäteen!
Old 9 tammikuu 2009, 02:00
Jäsen

Lajitteluperuste sitä noiw - vain hierrettävä valikkorivillä vasemmalle tekstilinkin sijaan alueen oikealle. IE6 ärsyttää minua SOOOOO paljon - ei tehdä mitään eroa en olisi uskonut, mutta you go!
Old 22 huhtikuu 2009, 00:22
luq
Rahoittajien ryhmän

Kyllä, kiitos IE6, web-kehittäjät ovat niin paljon hässäkkää, i on löydetty kerta toisensa jälkeen, minun sivustojen toimivan kaikissa selaimissa ja täysin sekaisin ja IE6, uskon sen kun Microsoft otti käyttöön voimassa päivitys ominaisuus IE6 käyttäjiä.
Old 6. päivästä toukokuuta 2009, 09:41
Rahoittajien ryhmän

Stop tukemalla IE6. Se mitä olen tehnyt. IE6 käyttäjät saavat baari, joka kertoo heille sivustoja ei enää tue niitä ja että ne tulisi päivittää ainakin IE7, mutta parempi vielä 8.

Jos asut Aiemmin on valmis saa kunnioitusta.

My System: Toshiba Satellite A200-28p

Processor (s):
Intel Core 2 Duo T8100
Emolevy:
Mobile Intel PM965 Express-piirisarja
RAM-muisti:
1024 + 2048MB DDR2 667
Graphics Card (s):
ATI HD 2600 XT
Äänikortti:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Kiintolevy (t):
200GB 5400RPM
Optinen asema (t):
DVD Super Multi
Asia / PSU:
Satellite A200-sarja
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Intel 4965AGN
Monitor (t):
15.4 "1280 X800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Mikä on kaikkien ajo - CallumUK Off Topic Discussion 6 13th Mar 2008 12:01
Contextadvisor - pop up ajo minulle vihainen christine154 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 22 23. helmikuu 2008 16:33
Itunes ajaa minut hulluksi! Please help harriet40 Multimedia & Codecs 2 28. marraskuu 2007 04:18
Ohje ota se ajo minulle vihainen Timbo Rautatavaran Chat 17 24. marraskuu 2007 15:12
Help! Pop ups ajon minulle crackers! curlysmith Virusten, vakoiluohjelmien & Security 1 23. lokakuu 2007 11:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.