![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Voiko kukaan auttaa? http://www.paradicephotography.com Se näyttää sakon Firefox, Chrome, IE7 jne. mutta IE6, yhteys sarake vasemmalla puolella painetaan alas alle teksti alueella. Myös, oletan IE6 ei tue "min-height" attribute - se ei näytä silti. Jos joku olisi voinut yhdellä silmäyksellä, html-ja css, I'd suuresti arvostaa sitä. Oma css on hieman eri paikkaan, niin pyydän anteeksi jo etukäteen! |
|
| |||
| |||
| Lajitteluperuste sitä noiw - vain hierrettävä valikkorivillä vasemmalle tekstilinkin sijaan alueen oikealle. IE6 ärsyttää minua SOOOOO paljon - ei tehdä mitään eroa en olisi uskonut, mutta you go! |
|
| |||
| |||
| Kyllä, kiitos IE6, web-kehittäjät ovat niin paljon hässäkkää, i on löydetty kerta toisensa jälkeen, minun sivustojen toimivan kaikissa selaimissa ja täysin sekaisin ja IE6, uskon sen kun Microsoft otti käyttöön voimassa päivitys ominaisuus IE6 käyttäjiä.
__________________ Tietokone Realm - Laitteet, ohjelmistot, Internet, Vinkkejä, arviot ja paljon muuta. Freeware Realm - Se on korvaamaton! (Freeware Index) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Stop tukemalla IE6. Se mitä olen tehnyt. IE6 käyttäjät saavat baari, joka kertoo heille sivustoja ei enää tue niitä ja että ne tulisi päivittää ainakin IE7, mutta parempi vielä 8.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mikä on kaikkien ajo - | CallumUK | Off Topic Discussion | 6 | 13th Mar 2008 12:01 |
| Contextadvisor - pop up ajo minulle vihainen | christine154 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 22 | 23. helmikuu 2008 16:33 |
| Itunes ajaa minut hulluksi! Please help | harriet40 | Multimedia & Codecs | 2 | 28. marraskuu 2007 04:18 |
| Ohje ota se ajo minulle vihainen | Timbo | Rautatavaran Chat | 17 | 24. marraskuu 2007 15:12 |
| Help! Pop ups ajon minulle crackers! | curlysmith | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 23. lokakuu 2007 11:22 |
| Thread Tools | |
| |