mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

IE6 rijden me gek!

Reply

Thread Tools
Old 6 januari 2009, 02:27
Lid Fractie

Default IE6 rijden me gek!

Kan iemand helpen?

http://www.paradicephotography.com

Het toont prima in Firefox, Chrome, IE7, enz., maar in IE6, de link kolom aan de linkerkant is geduwd beneden het tekstveld.

Ook, neem ik aan IE6 biedt geen ondersteuning voor de "min-height" attribuut - lijkt het niet te doen.

Als iemand kan een snelle blik op de html en css, Ik zou het erg waarderen. Mijn css misschien een beetje overal in de plaats, zodat ik verontschuldig mij bij voorbaat!
Old 9 januari 2009, 02:00
Lid Fractie

Gesorteerd it out noiw - net zweefden de menubalk links in plaats van de tekst rechts. IE6 ergert me sooooo much - zou geen enkel verschil maken zou ik niet hebben gedacht, maar daar ga je!
Old 22 apr 2009, 00:22
luq
Donor Groep

Ja, dankzij IE6, web-ontwikkelaars hebben zo veel moeite, ik heb gevonden keer op keer mijn sites te werken op alle browsers en volledig messed up op IE6, ik denk dat de tijd van Microsoft heeft een update functie werking voor IE6 gebruikers.
Old 6 mei 2009, 09:41
MJM
Donor Groep

Stop de ondersteuning van IE6. Het is wat ik heb gedaan. IE6 gebruikers krijgen een bar vertelt dat ze mijn sites niet langer steunen en dat ze moeten upgraden naar ten minste IE7, maar beter nog 8.

Als je leeft in het verleden, bereid zijn om geen respect.

Mijn Systeem: Toshiba Satellite A200-28 septdecies

Processor (s):
Intel Core 2 Duo T8100
Moederbord:
Mobile Intel PM965 Express Chipset
RAM Geheugen:
1024 + 2048MB DDR2 667
Graphics Card (s):
ATI HD 2600 XT
Sound Card:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Hard Drive (s):
200GB 5400RPM
Optische Drive (s):
DVD Super Multi
Case / PSU:
Satellite A200-serie
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Intel 4965AGN
Monitor (s):
15.4 "1280 x800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.