![]() |
|
| |||
| |||
| Kan iemand helpen? http://www.paradicephotography.com Het toont prima in Firefox, Chrome, IE7, enz., maar in IE6, de link kolom aan de linkerkant is geduwd beneden het tekstveld. Ook, neem ik aan IE6 biedt geen ondersteuning voor de "min-height" attribuut - lijkt het niet te doen. Als iemand kan een snelle blik op de html en css, Ik zou het erg waarderen. Mijn css misschien een beetje overal in de plaats, zodat ik verontschuldig mij bij voorbaat! |
|
| |||
| |||
| Gesorteerd it out noiw - net zweefden de menubalk links in plaats van de tekst rechts. IE6 ergert me sooooo much - zou geen enkel verschil maken zou ik niet hebben gedacht, maar daar ga je! |
|
| |||
| |||
| Ja, dankzij IE6, web-ontwikkelaars hebben zo veel moeite, ik heb gevonden keer op keer mijn sites te werken op alle browsers en volledig messed up op IE6, ik denk dat de tijd van Microsoft heeft een update functie werking voor IE6 gebruikers.
__________________ Computer Realm - Hardware, Software, Internet, Tips, Reviews en meer. Freeware Realm - Het is Priceless! (Freeware Index) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Stop de ondersteuning van IE6. Het is wat ik heb gedaan. IE6 gebruikers krijgen een bar vertelt dat ze mijn sites niet langer steunen en dat ze moeten upgraden naar ten minste IE7, maar beter nog 8.