![]() |
|
| |||
| |||
| Kan noen hjelpe? http://www.paradicephotography.com Det viser fint i Firefox, Chrome, IE7, etc. men i IE6, koblingen kolonnen til venstre er presset ned under boksen. Også, jeg IE6 støtter ikke "min-height" attributter - det ser ikke ut til allikevel. Hvis noen kunne ha en rask titt på HTML og CSS, jeg setter stor pris på det. Min css kan være litt over alt, så jeg beklager på forhånd! |
|
| |||
| |||
| Sortert ut noiw - bare fløt menylinjen til venstre i stedet for tekst området høyre. IE6 annoys meg SOOOOO mye - ikke ville gjøre noen forskjell jeg ikke ville ha trodd, men det du går! |
|
| |||
| |||
| Ja, takk til IE6, webutviklere har så mye mer stresset, har jeg funnet gang på gang, mine nettsteder til å virke på alle nettlesere og helt messed opp IE6, jeg tror sin tid Microsoft innført en styrke funksjonen for IE6 brukere.
__________________ Computer rike - Maskinvare, programvare, Internett, Tips, anmeldelser og mye mer. Frivareverktøyet rike - Det er uvurderlig! (Freeware Index) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Stopp støtte IE6. Det er det jeg har gjort. IE6 brukerne får en bar som forteller dem mine nettsteder ikke lenger støtte dem og at de bør oppgradere til minst IE7, men bedre ennå 8.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hva er alle kjøring | CallumUK | Av Emne Diskusjon | 6 | 13 mars 2008 12:01 |
| Contextadvisor - pop up driver meg gal | christine154 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 22 | 23 februar 2008 16:33 |
| ITunes er driver meg gal! Kan du hjelpe | harriet40 | Multimedia & Kodeker | 2 | 28 nov 2007 04:18 |
| Hjelp vennligst det driver meg gal | Timbo | General Hardware Chat | 17 | 24 nov 2007 15:12 |
| Hjelp! Pop up kjører meg crackers! | curlysmith | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 23 oktober 2007 11:22 |
| Thread Tools | |
| |