mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

IE6 driver mig galen!

Reply

Thread Tools
Old 6 januari, 2009, 02:27
Ledamot Gruppen

Kan någon hjälpa?

http://www.paradicephotography.com

Den visar bra i Firefox, Chrome, IE7, etc. men i IE6, kopplingen kolumnen till vänster skjuts ner under texten område.

Även jag antar IE6 stödjer inte "min-height" attribut - det verkar inte ändå.

Om någon skulle kunna få en snabb titt på html och css, jag uppskattar det. Min css kanske lite över hela platsen, så jag ber om ursäkt i förväg!
Old Januari 9, 2009, 02:00
Ledamot Gruppen

Sortera ut det noiw - bara flöt menyraden till vänster i stället för textområdet rätt. IE6 retar mig SOOOOO mycket - inte skulle göra någon skillnad skulle jag inte ha trott, men det har du!
Old 22 april 2009, 00:22
luq
Givargruppen

Ja, tack vare IE6, webbutvecklare har så mycket krångel, jag har hittat Temne efter Temne min områden som skall arbeta med alla webbläsare och helt ställt till det för IE6, jag tror det Temne Microsoft infört en kraft uppdateringsfunktion för IE6 användare.
Old 6 maj 2009, 09:41
MJM
Givargruppen

Sluta stödja IE6. Det är vad jag har gjort. IE6-användare får en bar som talar om för dem mina sidor inte längre stödja dem och att de bör uppgradera till minst IE7, men ännu bättre 8.

Om du lever i det förflutna, vara beredd att få någon respekt.

Mitt System: Toshiba Satellite A200-28p

Processor (s):
Intel Core 2 Duo T8100
Moderkort:
Mobile Intel PM965 Express Chipset
RAM Minne:
1024 + 2048MB DDR2 667
Grafikkort (s):
ATI HD 2600 XT
Ljudkort:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Hårddisk (s):
200 GB 5400RPM
Optisk enhet (er):
DVD Super Multi
Mål / PSU:
Satellite A200-serien
Kylning:
Lager
Nätverk / Internet:
Intel 4965AGN
Monitor (s):
15.4 "1280 x800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.