![]() |
|
| |||
| |||
| Kan någon hjälpa? http://www.paradicephotography.com Den visar bra i Firefox, Chrome, IE7, etc. men i IE6, kopplingen kolumnen till vänster skjuts ner under texten område. Även jag antar IE6 stödjer inte "min-height" attribut - det verkar inte ändå. Om någon skulle kunna få en snabb titt på html och css, jag uppskattar det. Min css kanske lite över hela platsen, så jag ber om ursäkt i förväg! |
|
| |||
| |||
| Sortera ut det noiw - bara flöt menyraden till vänster i stället för textområdet rätt. IE6 retar mig SOOOOO mycket - inte skulle göra någon skillnad skulle jag inte ha trott, men det har du! |
|
| |||
| |||
| Ja, tack vare IE6, webbutvecklare har så mycket krångel, jag har hittat Temne efter Temne min områden som skall arbeta med alla webbläsare och helt ställt till det för IE6, jag tror det Temne Microsoft infört en kraft uppdateringsfunktion för IE6 användare.
__________________ Computer Realm - Hårdvara, mjukvara, Internet, Tips, Recensioner och mycket mer. Freeware Realm - Det är Obetalbart! (Freeware Register) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sluta stödja IE6. Det är vad jag har gjort. IE6-användare får en bar som talar om för dem mina sidor inte längre stödja dem och att de bör uppgradera till minst IE7, men ännu bättre 8.