menší majetkové -

Magazine
Go Back   Počítačové Juice > Computer Software > Web Design, hosting & SEO

Register

Java nebo NET.

Reply

Thread Nástroje
Old 1. května 2008, 00:17
Člen Skupina

Default Java nebo NET.

Ahoj přátelé ...

Jsem student a vím spravedlivé trochu C + +. Teď chci zlepšit mé znalosti a dovednosti v oblasti programování. Takže o co nejrychlejší vstup na kurz. Nyní se 2 možnosti přede mnou je Java a. NET. A stejně jako mnoho jiných lidí, jsem zmatená, který z nich půjde.

Také učinil seacrh na toto téma několikrát, ale pro výsledky nejsou uspokojivé. Na jedné stránce, Java byla vedoucí, pak na othe stránku. NET vládl.

Tak plz chlapi, pokud máte nějaké užitečné informace týkající se tohoto, pak si dejte mi vědět.

Hlavně jsem chtěl vědět, který z nich mám nejraději s ohledem na úvahy o současných a budoucích potřeb trhu a samozřejmě jeden z nich mi pomůže získat vyšší náhradu balík ... lol. protože konec konců, my chceme dostat nocleh velké peníze za naši tvrdou práci.
Old 1. května 2008, 12:20
Dárce Skupina

Default Java nebo NET.

Myslím, že se síla Linuxu je teď bych ještě šel s Java. Existují přesto mostů, které umožňují interoperabilitu.

Old 1. května 2008, 23:56
Člen Skupina

Default Java nebo NET.

"Existují přesto mostů, které umožňují interoperabilitu."
co máš na mysli toto prohlášení ..?
Old 2. května 2008, 03:40
Dárce Skupina

Default Java nebo NET.

http://www.ezjcom.com/dotnet.html?gc...FQGe1AodwThhgQ

http://www.jnbridge.com/index.htm?gc...FQST1Aod5AL2gQ

http://sourceforge.net/projects/jacob-project/

Old 8. června 2008, 17:35
Člen Skupina

Default Java nebo NET.

Osobně bych jít za java ..
svůj, protože i nepotřebují žádné další jazyk na vybudování těchto webových appletů ang mobilních aplikací.
Old 14. června 2008, 05:15
Dárce Skupina

Default Java nebo NET.

Nazdar