μικρότερο μετοχοποίηση

Magazine
Go Back   Computer Juice > Λογισμικό υπολογιστών > Web Design, Hosting & SEO

Register

Java ή. NET

Reply

Εργαλεία Θέματος
Old 1η Μαΐου 2008, 00:17
Μέλος Ομάδα

Default Java ή. NET

Γεια σας φίλοι ...

Είμαι φοιτητής και γνωρίζει μια δίκαιη λίγο C + +. Τώρα θέλω να ενισχύσουν τις γνώσεις μου και τις δεξιότητες στον τομέα του προγραμματισμού. Έτσι, πολύ σύντομα πρόκειται για μια πορεία. Τώρα, οι 2 επιλογές μπροστά μου είναι Java και. ΝΕΤ. Και όπως πολλοί άλλοι, είμαι σε μία σύγχυση που να πάει για.

Επίσης προέβη σε seacrh για το ζήτημα αυτό αρκετές φορές, αλλά τα αποτελέσματα για τη μη ικανοποιητική. Σε μια ιστοσελίδα, Java ήταν οδηγεί, στη συνέχεια, στις othe σελίδα. NET αποκλείεται.

Έτσι plz παιδιά, αν έχεις μερικές χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με αυτό, τότε κάνει πες μου.

Κυρίως θέλω να μάθω, ποια θα προτιμούσα να λαμβάνονται υπόψη οι παρούσες και οι μελλοντικές ανάγκες της αγοράς και, φυσικά, που ο ένας από αυτούς θα βοηθήσει ήθελα να καταβάλει υψηλότερο πακέτο ... lol. coz afterall, θέλουμε να payed big bucks μας για σκληρή δουλειά.
Old 1η Μαΐου 2008, 12:20
Ομάδα Δωρητών

Default Java ή. NET

Πιστεύω ότι με τη δύναμη του Linux δείχνει τώρα θα πάει ακόμη με Java. Υπάρχουν γέφυρες ούτως ή άλλως που επιτρέπουν τη διαλειτουργικότητα.

Old 1η Μαΐου 2008, 23:56
Μέλος Ομάδα

Default Java ή. NET

"Υπάρχουν γέφυρες ούτως ή άλλως που επιτρέπουν τη διαλειτουργικότητα."
Τι εννοείτε με αυτή τη δήλωση ..?
Old 2α Μαΐου 2008, 03:40
Ομάδα Δωρητών

Default Java ή. NET

http://www.ezjcom.com/dotnet.html?gc...FQGe1AodwThhgQ

http://www.jnbridge.com/index.htm?gc...FQST1Aod5AL2gQ

http://sourceforge.net/projects/jacob-project/

Old 8η Ιουνίου 2008, 17:35
Μέλος Ομάδα

Default Java ή. NET

Προσωπικά, θα πάμε για java ..
το γιατί δεν χρειάζεται πια γλώσσας για την οικοδόμηση αυτών των web εφαρμογών Ang κινητές εφαρμογές.
Old 14 Ιουν 2008, 05:15
Ομάδα Δωρητών

Default Java ή. NET

Γεια σου