vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Java tai. NET

Reply

Thread Tools
Old 1. toukokuuta 2008 00:17
Jäsen

Default Java tai. NET

Hei kaverit ...

Olen opiskelija ja tietää kohtuullisen vähän C + +. Nyt haluan lisätä minun tiedot ja taidot alan mukainen. Niin hyvin pian menee kurssille. Nyt, 2 vaihtoehtoja edessäni ovat Java-ja. NET. Ja kuten monet muutkin ihmiset, olen hämmentynyt, josta haluavat mennä.

Myös tehnyt seacrh tästä aiheesta pari kertaa, mutta tuloksia ei ole tyydyttävä. Yhden verkkosivun, Java oli johtava sitten Othe sivu. NET sulkea.

Joten plz guys, jos sinulla on joitakin hyödyllisiä info tässä sitten tehdä siitä minulle.

Lähinnä haluan tietää, mitä minun pitäisi mieluummin otetaan näkökohdat nykyisten ja tulevien markkinoiden tarpeisiin ja tietysti joista yksi heistä auttaa minua saamaan korkeamman maksaa paketti ... lol. coz afterall, haluamme maksetaan suuri taalaa meidän kovasta työstä.
Old 1. toukokuuta 2008 12:20
Rahoittajien ryhmän

Default Java tai. NET

Mielestäni sillä vahvuudella Linux näkyy nyt haluaisin vielä mennä Java. On sillat anyway, jotka mahdollistavat yhteentoimivuuden.

Old 1. toukokuuta 2008 23:56
Jäsen

Default Java tai. NET

"On sillat anyway, jotka mahdollistavat yhteentoimivuuden."
Mitä tarkoittaa tämä lausunto ..?
Old 2. toukokuuta 2008 03:40
Rahoittajien ryhmän

Default Java tai. NET

http://www.ezjcom.com/dotnet.html?gc...FQGe1AodwThhgQ

http://www.jnbridge.com/index.htm?gc...FQST1Aod5AL2gQ

http://sourceforge.net/projects/jacob-project/

Old 8 kesäkuu 2008, 17:35
Jäsen

Default Java tai. NET

Henkilökohtaisesti haluaisin mennä java ..
sen, koska minun ei tarvitse enää kieli kehittää näitä www-sovelmat ang liikkuviin sovelluksiin.
Old 14 kesäkuu 2008, 05:15
Rahoittajien ryhmän

Default Java tai. NET

Hei