mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Java of. NET

Reply

Thread Tools
Old De 1 mei 2008, 00:17
Lid Fractie

Default Java of. NET

Hoi vrienden ...

Ik ben een student en weet een eerlijk beetje C + +. Nu wil ik mijn kennis vergroten en vaardigheden op het gebied van de programmering. Dus zeer binnenkort ga voor een cursus. Nu, de 2 opties voor mij zijn Java en. NET. En net als veel andere mensen, Ik ben verward, die een te gaan voor.

Ook een seacrh over dit onderwerp een paar keer, maar de resultaten niet bevredigend. Op een webpagina, Java is leidend, vervolgens op Othe pagina. NET regeerde.

Dus plz jongens, als je enkele nuttige info over dit, dan doen laat het me weten.

Vooral wil ik weten, welke ik zou liever overwegingen rekening houdend met de huidige en toekomstige behoeften van de markt en natuurlijk, die een van hen zal helpen me een hoger loon pakket ... lol. coz Afterall, zijn we klaar om te betalen, big bucks voor ons harde werk.
Old De 1 mei 2008, 12:20
Donor Groep

Default Java of. NET

Ik denk dat met de kracht van Linux toont nu zou ik nog verder gaan met Java. Er zijn bruggen toch die interoperabiliteit.

Old 1 mei 2008, 23:56
Lid Fractie

Default Java of. NET

"Er zijn bruggen toch die interoperabiliteit."
Wat bedoel je met deze verklaring ..?
Old 2 mei 2008, 03:40
Donor Groep

Default Java of. NET

http://www.ezjcom.com/dotnet.html?gc...FQGe1AodwThhgQ

http://www.jnbridge.com/index.htm?gc...FQST1Aod5AL2gQ

http://sourceforge.net/projects/jacob-project/

Old 8 jun 2008, 17:35
Lid Fractie

Default Java of. NET

Persoonlijk zou ik gaan voor java ..
zijn omdat ik niet nog meer talen op te bouwen die web-applets ang mobiele toepassingen.
Old 14 juni 2008, 05:15
Donor Groep

Default Java of. NET

Hoi

Persoonlijk zou ik ook gaan voor Java. Zoals wezen als je er behoefte aan de ontwikkeling voor. NET Framework u in de toekomst gebruik kunnen maken van C + +. NET die vergelijkbaar is met native C + + toch.

Ik hoop dat dit helpt.

Many Thanks

Leo
Old 14 juni 2008, 05:18
Lid Fractie

Default Java of. NET

hoewel je kunt "handmatig poort" uw. NET code met de hand ... je hebt zin om te controleren elke lijn en wijzigen van het aantal en de overdracht van de code naar een andere compiler .. im niet zeker ..
Old 1 aug 2008, 06:20
Nieuw Lid Fractie

Default Java of. NET

. netto plus C # en je zal wel goed!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.