rzadziej kapitałowych

Magazine
Go Back   Komputer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Java lub. NET

Reply

Narzędzia wątku
Old 1 maj 2008, 00:17
Członek grupy

Default Java lub. NET

Hi znajomych ...

Jestem studentem i know sprawiedliwego trochę C + +. Teraz chcę, aby zwiększyć swoją wiedzę i umiejętności w dziedzinie programowania. Więc bardzo szybko się na kurs. Teraz, 2 opcje naprzeciwko mnie są Java i. NET. Podobnie jak wielu innych ludzi, ja jestem pomylony, który z nich, aby przejść do.

Również seacrh się na ten temat kilka razy, ale wyniki nie zadowalające. Z jednej strony, był wiodącym Java, a następnie na inny stronie. NET rządził.

So plz faceci, jeśli masz pewne użyteczne informacje dotyczące tego, a następnie do let me know.

Głównie chcę wiedzieć, które z nich powinny preferować i biorąc pod rozważań obecnych i przyszłych potrzeb rynku i oczywiście jednym z nich, które pomogą mi dostać wyższego wynagrodzenia pakiet ... lol. coz afterall, chcemy uzyskać wypłatę big bucks naszej ciężkiej pracy.
Old 1 maj 2008, 12:20
Grupa dawcy

Default Java lub. NET

Myślę, że z siłą Linuksa jest wyświetlana teraz chciałbym jeszcze iść w języku Java. Istnieją mostów mimo że umożliwiają interoperacyjność.

Old 1 maj 2008, 23:56
Członek grupy

Default Java lub. NET

"Istnieją mostów mimo że umożliwiają interoperacyjność."
Co masz na myśli przez to oświadczenie ..?
Old 2 maj 2008, 03:40
Grupa dawcy

Default Java lub. NET

http://www.ezjcom.com/dotnet.html?gc...FQGe1AodwThhgQ

http://www.jnbridge.com/index.htm?gc...FQST1Aod5AL2gQ

http://sourceforge.net/projects/jacob-project/

Old 8. czerwca 2008, 17:35
Członek grupy

Default Java lub. NET

Osobiście chciałbym pójść na java ..
bo jej nie potrzebują więcej język do tworzenia tych internetowej apletów ang aplikacji mobilnych.
Old 14. czerwca 2008, 05:15
Grupa dawcy

Default Java lub. NET

Cześć