mai mică de capital,

Magazine
Go Back   Computer JUICE > Computer Software > Web Design, Gazduire & SEO

Register

Java sau. NET

Reply

Thread Tools
Old 1 mai 2008, 00:17
Grupul de stat

Salut prieteni ...

Sunt un student şi ştiu un proces echitabil pic de C + +. Acum vreau să-mi îmbunătăţi cunoştinţele şi competenţele în materie de programare. Deci, foarte curând întâmplă pentru un curs. Acum, de 2 opţiuni în faţa mea sunt Java şi. NET. Şi ca mulţi alţi oameni, am confundat pe care o să plec pentru.

De asemenea, a făcut o seacrh pe acest subiect de cateva ori, dar rezultatele nu sunt satisfăcătoare pentru. Pe de o pagina de web, Java a fost lider, apoi pe othe paginii. NET hotărât.

Deci plz baieti, dacă te-ai Informatii utile cu privire la acest lucru, apoi face să-mi spuneţi.

Mai ales, vreau să ştiu, care ar trebui să o am prefera luarea în considerente de prezent şi viitor nevoile pieţei şi, desigur, pe care unul dintre ei va ajuta-ma sa iau o mai mare pachet de plata ... lol. văr din urmă, ne-o dorim pentru a obţine plata mare de dolari pentru munca noastră.
Old 1 mai 2008, 12:20
Grupul de donator

Cred cu tărie Linux rulează acum as mai merge cu Java. Există poduri, oricum, care permit interoperabilitatea.

Old 1 mai 2008, 23:56
Grupul de stat

"Există poduri, oricum, care permit interoperabilitatea."
Ce vrei sa spui prin această declaraţie ..??
Old 2 mai 2008, 03:40
Grupul de donator

http://www.ezjcom.com/dotnet.html?gc...FQGe1AodwThhgQ

http://www.jnbridge.com/index.htm?gc...FQST1Aod5AL2gQ

http://sourceforge.net/projects/jacob-project/

Old 8 iunie 2008, 17:35
Grupul de stat

personal, mi-ar merge pentru Java ..
sale deoarece nu am nevoie de mai multe limbi pentru a construi cele web applet ANG aplicaţiile mobile.
Old 14 iunie 2008, 05:15
Grupul de donator

Salut