menšie majetkové --

Magazine
Go Back   Počítačové Juice > Computer Software > Web Design, hosting & SEO

Register

Java alebo NET.

Reply

Thread Tools
Old 1. mája 2008, 00:17
Člen Skupina

Default Java alebo NET.

Ahoj priatelia ...

Som študent a viem spravodlivé trochu C + +. Teraz chcem zlepšiť moje vedomosti a zručnosti v oblasti programovania. Takže o čo najrýchlejší vstup na kurz. Teraz sa 2 možnosti predo mnou je Java a. NET. A rovnako ako mnoho iných ľudí, som zmätená, ktorý z nich pôjde.

Tiež urobil seacrh na túto tému viackrát, ale pre výsledky nie sú uspokojivé. Na jednej stránke, Java bola vedúcou, potom na Othe stránku. NET vládol.

Tak plz chlapi, ak máte nejaké užitočné informácie týkajúce sa tohto, potom si dajte mi vedieť.

Hlavne som chcel vedieť, ktorý z nich mám najradšej so zreteľom na úvahy o súčasných a budúcich potrieb trhu a samozrejme jeden z nich mi pomôže získať vyššiu náhradu balík ... lol. pretože koniec koncov, my chceme dostať nocľah veľké peniaze za našu tvrdú prácu.
Old 1. mája 2008, 12:20
Darcu Skupina

Default Java alebo NET.

Myslím, že sa sila Linuxu je teraz by som ešte išiel s Java. Existujú však mostov, ktoré umožňujú interoperabilitu.

Old 1. mája 2008, 23:56
Člen Skupina

Default Java alebo NET.

"Existujú však mostov, ktoré umožňujú interoperabilitu."
čo máš na mysli toto vyhlásenie ..?
Old 2. mája 2008, 03:40
Darcu Skupina

Default Java alebo NET.

http://www.ezjcom.com/dotnet.html?gc...FQGe1AodwThhgQ

http://www.jnbridge.com/index.htm?gc...FQST1Aod5AL2gQ

http://sourceforge.net/projects/jacob-project/

Old 8. júna 2008, 17:35
Člen Skupina

Default Java alebo NET.

Osobne by som ísť za java ..
svoj, pretože aj nepotrebujú žiadne ďalšie jazyk na vybudovanie týchto webových Appletů ang mobilných aplikácií.
Old 14. júna 2008, 05:15
Darcu Skupina

Default Java alebo NET.

Nazdar