менше справедливості

Magazine
Go Back   Комп'ютерні Сік > Комп'ютерні програми > Веб дизайн, хостинг & SEO

Register

Java або. NET

Reply

Різьба Інструменти
Old 1 травня 2008, 00:17
Член групи

Default Java або. NET

Привіт, друзі ...

Я студент, і знаю справедливих трохи C + +. Тепер я хочу для підвищення своїх знань та навичок в області програмування. Так скоро збираюся на курси. Тепер 2 варіанти переді мною є Java і. NET. І, як і багато інших людей, я заплутався, який з них йти за.

Також зробив Seacrh на цю тему пару раз, але результат для не є задовільним. На одній веб-сторінці, Java була ведучою, то на сторінці Кете. NET управляли.

Таким PLZ Хлопці, якщо ви отримали деяку корисну інформацію з цього приводу, потім робити дайте мені знати.

Здебільшого я хочу знать, якою я б вважав за краще, з урахуванням міркувань нинішні і майбутні потреби ринку і, звичайно, який з них допоможе мені отримати більш високу плату пакет ... LOL. Coz Afterall, ми хочемо отримати виплачуються великі гроші за наш важка праця.
Old 1 травня 2008, 12:20
Донор групи

Default Java або. NET

Я думаю, з силою Linux демонструє зараз я хотів би ще піти з Java. Є мости все одно, що дозволити сумісності.

Old 1 травня 2008, 23:56
Член групи

Default Java або. NET

"Є мости все одно, що дозволити сумісності."
Що ви маєте на увазі під цією заявою ..?
Old 2 травня 2008, 03:40
Донор групи

Default Java або. NET

http://www.ezjcom.com/dotnet.html?gc...FQGe1AodwThhgQ

http://www.jnbridge.com/index.htm?gc...FQST1Aod5AL2gQ

http://sourceforge.net/projects/jacob-project/

Old 8 червня 2008, 17:35
Член групи

Default Java або. NET

Особисто я б піти на Java ..
свої, тому що не потребують більше в мові побудувати тих веб-аплети анг мобільних додатків.
Old 14 червня 2008, 05:15
Донор групи

Default Java або. NET

Привіт