![]() |
|
| |||
| |||
| Du kan starte Jeg vil bare gerne sige før side er dette ikke en reklame, er jeg lige bede om nogle rådgive, mig og min ven har startet en, man kan sige lidt projektet, dets hovedsagelig kun en ting, vi gjorde op til at give os noget at gøre, og jeg spekulerede på nogen idé er, at du kan give os til at hjælpe med det?, dets baseret på spil, vi har spil vurderinger, vi har en blog og et forum, im øjeblikket en video til den, men vi cant tror af noget andet, har vi ingen faktisk midlerne, er der noget vi kan gøre for at tjene nogle?, så du ved, at jeg er kun 15. webstedet http://www.freewebs.com/leftclickproductions/ forbedringer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ville have sagt tilføje's fra Google, men du allerede har dem på siden.
| |||
| |||
| gør vi?, hmmm weird, freewebs proberly gjorde det godt nooo ikke ligefrem skulle gøre flere ting, som er egne videoer og spil vurderinger, måske endda en tegneserie, det forum er der for flere visninger i gætte, og Soo folk kan chatte via forum. |
|
| |||
| |||
| Oh højre. Yeah sin freewebs måde at tjene penge. Jeg ved ikke, hvis du vil være i stand til at gøre mere af den, hvis freewebs har der egne reklamer. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Venstreklik fungerer som Højreklik, behovet for at åbne et andet vindue for at åbne links?? | Blitzgirl42 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 17th May 2009 12:08 |
| Højreklik på Menu, ændres? | netta | Windows-operativsystemer | 0 | 7 juni 2009 18:35 |
| Firefox venstre klikke på download ikke fungerer | jaymoshud | Webbrowsere & FTP Klienter | 0 | 30. maj 2009 16:44 |
| Venstre museklik på Laptop ikke?? | c02asm | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 28 november 2007 01:00 |
| Mouse problem - venstreklik ikke fungerer | CompGal | General Hardware Chat | 4 | 17 marts 2007 09:31 |
| Thread Tools | |
| |