mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Klik links

Reply

Thread Tools
Old 1 december 2007, 07:02
Lid Fractie

Om te beginnen zou ik nog willen zeggen voor de hand dit is geen reclame, ik ben alleen maar vragen om enkele adviseren, mij en mijn vriend begonnen met een, je zou kunnen zeggen dat een klein project, zijn in hoofdzaak slechts een ding hebben we tot ons iets te doen, en ik vroeg me af enig idee is dat je zou kunnen geven ons te helpen?, zijn gebaseerd op spelen, hebben we gaming beoordelingen, hebben we een blog en een forum, im momenteel een video voor, maar we denken cant van iets anders, we hebben geen actuall fondsen, is er iets dat we kunnen doen verdienen?, u te laten weten dat ik ben slechts 15.

de site
http://www.freewebs.com/leftclickproductions/
verbeteringen?
Old 1 december 2007, 07:21
Donor Groep

Ik zou hebben gezegd voeg's door Google, maar u al op de pagina.

Dus wat je doet is eigenlijk het ontwerpen van een spel forum?

Mijn Systeem: Puter

Processor (s):
Intel Quad Core Q6600
Moederbord:
Abit IN9
RAM Geheugen:
2x 1GB Patriot
Graphics Card (s):
XFX 8800GTS 320MB
Sound Card:
Hard Drive (s):
750 GB interne, 400GB Externe
Optische Drive (s):
LG 20x DVD re-writer
Case / PSU:
Enermax Infiniti 650W
Koeling:
Zalman HSF
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
LG 19 "LCD
Operating System (s):
Windows XP Media Center 2005
Old 1 december 2007, 07:27
Lid Fractie

doen wij?, hmmm raar, freewebs proberly deed het goed nooo niet precies zouden gaan doen meerdere dingen, zoals zijn eigen video's en games reviews, misschien zelfs een stripboek, het forum is er voor meer weergaven i guess, en soo mensen kunnen chatten via het forum.
Old 1 december 2007, 07:47
Donor Groep

Oh rechts. Ja haar freewebs manier om geld te verdienen. Ik weet niet of u in staat zullen zijn om meer uit als freewebs hebben hun eigen advertenties.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.