![]() |
|
| |||
| |||
| Om te beginnen zou ik nog willen zeggen voor de hand dit is geen reclame, ik ben alleen maar vragen om enkele adviseren, mij en mijn vriend begonnen met een, je zou kunnen zeggen dat een klein project, zijn in hoofdzaak slechts een ding hebben we tot ons iets te doen, en ik vroeg me af enig idee is dat je zou kunnen geven ons te helpen?, zijn gebaseerd op spelen, hebben we gaming beoordelingen, hebben we een blog en een forum, im momenteel een video voor, maar we denken cant van iets anders, we hebben geen actuall fondsen, is er iets dat we kunnen doen verdienen?, u te laten weten dat ik ben slechts 15. de site http://www.freewebs.com/leftclickproductions/ verbeteringen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zou hebben gezegd voeg's door Google, maar u al op de pagina.
| |||
| |||
| doen wij?, hmmm raar, freewebs proberly deed het goed nooo niet precies zouden gaan doen meerdere dingen, zoals zijn eigen video's en games reviews, misschien zelfs een stripboek, het forum is er voor meer weergaven i guess, en soo mensen kunnen chatten via het forum. |
|
| |||
| |||
| Oh rechts. Ja haar freewebs manier om geld te verdienen. Ik weet niet of u in staat zullen zijn om meer uit als freewebs hebben hun eigen advertenties. |