![]() |
|
| |||
| |||
| Slik starter jeg bare liker å si før hånden dette er ikke reklame, jeg bare spør etter noen råd, meg og min venn startet opp, kan du si litt prosjektet, dets hovedsak bare en ting vi har gjort opp for å gi oss noe å gjøre, og jeg lurte på noen idé er at du kan gi oss til å hjelpe det?, dets basert på spill, har vi spilling vurderinger, har vi en blogg og et forum, im øyeblikket gjør en video til den, men vi skrånende tror av noe annet, har vi ingen faktisk midler, er det noe vi kan gjøre tjene?, slik at du vet at jeg er bare 15. området http://www.freewebs.com/leftclickproductions/ forbedringer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ville sagt legge's av Google, men du har dem på siden.
| |||
| |||
| gjør vi?, hmmm rart, freewebs proberly gjorde det, vel nooo ikke akkurat skulle til å gjøre flere ting, som er egne videoer og spill vurderinger, kanskje til og med en tegneserie, forumet er det for flere visninger i guess, og soo folk kan chatte via forum. |
|
| |||
| |||
| Å høyre. Ja sin freewebs måte å tjene penger. Jeg vet ikke om du vil være i stand til å gjøre mer av det hvis freewebs har det egen reklame. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Venstreklikk Fungerende likhet høyreklikk, må åpne et annet vindu for å åpne koblinger? | Blitzgirl42 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 17 juni 2009 12:08 |
| Høyreklikk Meny modifiserbare? | netta | Windows-operativsystemer | 0 | 7 juni 2009 18:35 |
| Firefox venstre klikker download ikke fungerer | jaymoshud | Nettlesere & FTP Clients | 0 | 30 mai 2009 16:44 |
| Venstre museklikk på Laptop ikke fungerer? | c02asm | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 28 nov 2007 01:00 |
| Mouse problem - venstre klikker ikke fungerer | CompGal | General Hardware Chat | 4 | 17 mars 2007 09:31 |
| Thread Tools | |
| |