mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Vänsterklick

Reply

Thread Tools
Old 1 December 2007, 07:02
Ledamot Gruppen

Default Vänsterklick

Till att börja vill jag bara säga innan sidan är detta inte en annons, jag bara ber om några råd, jag och min kompis startade en, kan man säga lite projektet, i huvudsak bara en sak som vi gjort upp att ge oss något att göra, och jag undrar någon uppfattning är att ni kan ge oss för att hjälpa den?, dess baserade på spel, vi har spel recensioner, vi har en blogg och ett forum, im nu gör en video till den, men vi skränande tror av något annat, vi har ingen faktiskt fonder, är det något vi kan göra tjäna?, så att du vet att jag är bara 15.

webbplatsen
http://www.freewebs.com/leftclickproductions/
förbättringar?
Old 1 December 2007, 07:21
Givargruppen

Default Vänsterklick

Jag skulle ha sagt lägga's genom google men du redan har dem på sidan.

Så vad du gör är i princip utforma ett spel forum?

Mitt System: Puter

Processor (s):
Intel Quad Core Q6600
Moderkort:
Abit IN9
RAM Minne:
2x 1GB Patriot
Grafikkort (s):
XFX 8800GTS 320MB
Ljudkort:
Hårddisk (s):
750GB inre, 400GB Extern
Optisk enhet (er):
LG 20x DVD ny författare
Mål / PSU:
Enermax Infiniti 650W
Kylning:
Zalman HSF
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
LG 19 "LCD
Operating System (s):
Windows XP Media Center 2005
Old 1 December 2007, 07:27
Ledamot Gruppen

Default Vänsterklick

gör vi?, hmmm konstigt, freewebs proberly gjorde det, och Näe inte precis var på väg att göra flera saker, precis som är egna videor och spel recensioner, kanske till och med en tecknad, forumet är till för fler åsikter i gissning och soo människor kan chatta via forumet.
Old 1 December 2007, 07:47
Givargruppen

Default Vänsterklick

Åh rätt. Ja dess freewebs sätt att tjäna pengar. Jag vet inte om ni kommer att kunna göra längre från den freewebs har det egna annonser.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Vänsterklick agera som Högerklicka, måste öppna ett annat fönster Öppna Länkar? Blitzgirl42 Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 1 17 juni 2009 12:08
Högerklicka på Meny förändras? Netta Windows-operativsystem 0 7 juni 2009 18:35
Firefox vänsterklicka nedladdningen inte fungerar jaymoshud Webbläsare & FTP Klienter 0 30 maj 2009 16:44
Vänster musklick på bärbar inte fungerar? c02asm Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 3 28 november 2007 01:00
Mus problem - vänsterklicka inte fungerar CompGal General Hardware Chat 4 17 mars 2007 09:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.