![]() |
|
| |||
| |||
| Till att börja vill jag bara säga innan sidan är detta inte en annons, jag bara ber om några råd, jag och min kompis startade en, kan man säga lite projektet, i huvudsak bara en sak som vi gjort upp att ge oss något att göra, och jag undrar någon uppfattning är att ni kan ge oss för att hjälpa den?, dess baserade på spel, vi har spel recensioner, vi har en blogg och ett forum, im nu gör en video till den, men vi skränande tror av något annat, vi har ingen faktiskt fonder, är det något vi kan göra tjäna?, så att du vet att jag är bara 15. webbplatsen http://www.freewebs.com/leftclickproductions/ förbättringar? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle ha sagt lägga's genom google men du redan har dem på sidan.
| |||
| |||
| gör vi?, hmmm konstigt, freewebs proberly gjorde det, och Näe inte precis var på väg att göra flera saker, precis som är egna videor och spel recensioner, kanske till och med en tecknad, forumet är till för fler åsikter i gissning och soo människor kan chatta via forumet. |
|
| |||
| |||
| Åh rätt. Ja dess freewebs sätt att tjäna pengar. Jag vet inte om ni kommer att kunna göra längre från den freewebs har det egna annonser. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vänsterklick agera som Högerklicka, måste öppna ett annat fönster Öppna Länkar? | Blitzgirl42 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 17 juni 2009 12:08 |
| Högerklicka på Meny förändras? | Netta | Windows-operativsystem | 0 | 7 juni 2009 18:35 |
| Firefox vänsterklicka nedladdningen inte fungerar | jaymoshud | Webbläsare & FTP Klienter | 0 | 30 maj 2009 16:44 |
| Vänster musklick på bärbar inte fungerar? | c02asm | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 28 november 2007 01:00 |
| Mus problem - vänsterklicka inte fungerar | CompGal | General Hardware Chat | 4 | 17 mars 2007 09:31 |
| Thread Tools | |
| |