![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har været shopping for vært for en ny udvikling og fundet en vært, der gav en utrolig mængde hukommelse og båndbredde for $ 9 ... Det bedste ud af det, via addon du kan tilføje "ubegrænset" domæner. Jeg taler om Hostgator.com Selvfølgelig, hvis du har den mindste idé om, hvordan systemet fungerer, du ved, at ubegrænset er egentlig ikke ubegrænset, men spørgsmålet er: Hvad er den grænse i ubegrænset? Ligesom jeg arbejder primært med Joomla sites jeg begyndte at tilføje scripts. Min idé var at sætte 50 i denne vært. Med standard hukommelse bruges af manuskriptet, var jeg kun bruger 10% af den tilgængelige hukommelse. Jamen, når jeg tilføjet webstedet nummer 23, systemet har nægtet at acceptere komponenter installeres. Når der kommer og går med teknisk support, var det klart, at jeg havde fundet den grænse for ubegrænset ... Jeg kan ikke klage, 23 Joomla hjemmesider for $ 9 er ikke dårlig. Men selvfølgelig ... 23 er ikke ubegrænset. Moralen i historien: hukommelse og båndbredde er ikke de eneste begrænsninger, der vises, når hosting dine hjemmesider, selv når det er den eneste numre, hosting selskab normalt giver dig. Sandra. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du får hvad man betaler for at være vært, er der masser af cowboys tilbyde den billige, som ikke tilbyder god service med det.
Også hvis dit webhostingfirma folderne er du nødt til at flytte alle dine websteder, ikke en flot opgave, jeg kan fortælle dig, for ikke at nævne, hvis de mister dine data i processen. Altid købe spuling off bagsiden af en henstilling og ikke på pris, båndbredde eller disk-plads. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Amen.:) Sandra. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hmmm jeg ved at gå uden for mobilt bredbånd Limit? | MateuszCornford | Networking, Modemer & VoIP | 3 | I går 17:40 |
| Spørgsmål om Test Drive Unlimited | PC WhizzKid | PC & Console Gaming | 1 | 27. maj 2008 03:15 |
| Download grænse | hayleymayley | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 3. sep 2007 01:04 |
| Max grænse på pen-drev | kknight0506 | Drives & flytbare medier | 14 | 28 april 2007 23:42 |
| Thread Tools | |
| |