vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Raja Rajoittamattoman

Reply

Thread Tools
Old 16 maaliskuu 2007, 13:34
Jäsen

Default Raja Rajoittamattoman

Olen ollut ostoksilla isännyydestä varten uutta kehitystä ja todennut vastaanottosopimuksen, joka antoi uskomaton määrä muistia ja kaistaa $ 9 ... Paras sitä kautta addon voit lisätä "rajaton" aloilla. Puhun Hostgator.com

Tietenkin, jos olet harmainta aavistusta siitä, miten järjestelmä toimii te tiedätte, että rajoittamaton ei oikeastaan ole rajoittamaton, mutta kysymys kuuluu: mikä on rajan rajaton?

Kuten olen töissä lähinnä Joomla sivustot Aloitin lisäämällä komentosarjoja. Ajatuksenani oli saada 50 että hosting. Ja sen oletusnumeron muistia käytetään komentotiedosto, olin vain käyttämällä 10%: n käytettävissä olevan muistin.

No, kun olen lisännyt sivuston numero 23, järjestelmä kieltäytyi hyväksymästä osia asennetaan. Jälkeen tulevat ja menevät ja teknisen tuen, oli selvää, että olin löytänyt raja Rajoittamattoman ...

En voi valittaa, 23 Joomlan sivuilta 9 dollari ei ole huono. Mutta tietenkin ... 23 ei kuitenkaan ole rajaton.

Moraalista ja tarina: muistin ja kaistanleveys eivät ole ainoita rajoitteita, jotka näkyvät isännöivä Web-sivustoissasi, vaikka se on vain numeroita, että hosting-yritys yleensä antaa sinulle.

Sandra.
Old 16 maaliskuu 2007, 13:42
Administrator Group

Saat mistä maksat sijoittamista on paljon cowboyt tarjoaa halpaa, jotka eivät tarjoa hyvää palvelua sen kanssa.

Myös jos palveluntarjoajayritys folds olet liikkua kaikilla sivustoillasi, ei mukava tehtävä Voin kertoa teille, puhumattakaan, jos ne menettävät tietosi tässä prosessissa.

Aina ostaa hosing pois takana suosituksen, ei hinta, kaistanleveyttä tai levy-tilaa.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 16 maaliskuu 2007, 14:04
Jäsen

Aamen.:)

Sandra.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Hmmm Olenko ohi Mobile Broadband raja? MateuszCornford Verkottuminen, Modeemit & VoIP 2 19 marraskuu 2009 13:13
Kysymyksiä Test Drive Unlimited PC WhizzKid PC & Console Gaming 1 27. toukokuuta 2008 03:15
Lataa raja hayleymayley Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 3. Sep 2007 01:04
Max raja kynä-asema kknight0506 Drives & Removable Media 14 28th Apr 2007 23:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.