![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen ollut ostoksilla isännyydestä varten uutta kehitystä ja todennut vastaanottosopimuksen, joka antoi uskomaton määrä muistia ja kaistaa $ 9 ... Paras sitä kautta addon voit lisätä "rajaton" aloilla. Puhun Hostgator.com Tietenkin, jos olet harmainta aavistusta siitä, miten järjestelmä toimii te tiedätte, että rajoittamaton ei oikeastaan ole rajoittamaton, mutta kysymys kuuluu: mikä on rajan rajaton? Kuten olen töissä lähinnä Joomla sivustot Aloitin lisäämällä komentosarjoja. Ajatuksenani oli saada 50 että hosting. Ja sen oletusnumeron muistia käytetään komentotiedosto, olin vain käyttämällä 10%: n käytettävissä olevan muistin. No, kun olen lisännyt sivuston numero 23, järjestelmä kieltäytyi hyväksymästä osia asennetaan. Jälkeen tulevat ja menevät ja teknisen tuen, oli selvää, että olin löytänyt raja Rajoittamattoman ... En voi valittaa, 23 Joomlan sivuilta 9 dollari ei ole huono. Mutta tietenkin ... 23 ei kuitenkaan ole rajaton. Moraalista ja tarina: muistin ja kaistanleveys eivät ole ainoita rajoitteita, jotka näkyvät isännöivä Web-sivustoissasi, vaikka se on vain numeroita, että hosting-yritys yleensä antaa sinulle. Sandra. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Saat mistä maksat sijoittamista on paljon cowboyt tarjoaa halpaa, jotka eivät tarjoa hyvää palvelua sen kanssa.
Myös jos palveluntarjoajayritys folds olet liikkua kaikilla sivustoillasi, ei mukava tehtävä Voin kertoa teille, puhumattakaan, jos ne menettävät tietosi tässä prosessissa. Aina ostaa hosing pois takana suosituksen, ei hinta, kaistanleveyttä tai levy-tilaa. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Aamen.:) Sandra. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Hmmm Olenko ohi Mobile Broadband raja? | MateuszCornford | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 19 marraskuu 2009 13:13 |
| Kysymyksiä Test Drive Unlimited | PC WhizzKid | PC & Console Gaming | 1 | 27. toukokuuta 2008 03:15 |
| Lataa raja | hayleymayley | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 3. Sep 2007 01:04 |
| Max raja kynä-asema | kknight0506 | Drives & Removable Media | 14 | 28th Apr 2007 23:42 |
| Thread Tools | |
| |