![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben al winkelen voor hosting voor een nieuwe ontwikkeling en vond een hostingbedrijf dat gaf een ongelooflijke hoeveelheid geheugen en bandbreedte voor $ 9 ... Het beste van het, via addon kun je toevoegen "onbeperkte" domeinen. Ik heb het over Hostgator.com Natuurlijk, als u enig idee van hoe het systeem werkt weet je dat onbeperkt is niet echt onbeperkt, maar de vraag is: wat is de limiet in onbeperkt? Zoals ik werk voornamelijk met joomla sites ben ik begonnen met het toevoegen van de scripts. Mijn idee was om 50 in dat hosting. Met het standaard geheugen wordt gebruikt door het script, ik was alleen met behulp van 10% van het beschikbare geheugen. Nou, toen ik nog de site nummer 23, het systeem weigerde onderdelen installeert. Na het komen en gaan met de technische ondersteuning, het was duidelijk dat ik had gevonden de limiet van onbeperkte ... Ik kan niet klagen, 23 joomla websites voor $ 9 is niet slecht. Maar natuurlijk ... 23 is niet onbeperkt. De moraal van het verhaal: geheugen en bandbreedte zijn niet de enige beperkingen die worden weergegeven wanneer het hosten van uw websites, zelfs wanneer dat is de enige nummers die de hosting bedrijf meestal krijg je. Sandra. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je krijgt wat je betaalt voor de hosting, er zijn veel cowboys bieden zij goedkope die bieden geen goede dienst mee.
Ook als uw hosting bedrijf vouwt u te verplaatsen van al uw websites, en niet een mooie taak kan ik u zeggen, en niet te vergeten als ze verliezen uw gegevens in het proces. Altijd kopen hosing uit de achterkant van een aanbeveling, niet op prijs, bandbreedte of schijfruimte. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Amen.:) Sandra. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hmmm-Am I Bij het passeren van de Mobile Broadband Limit? | MateuszCornford | Netwerken, modems & VoIP | 3 | Gisteren 17:40 |
| Vragen over Test Drive Unlimited | PC WhizzKid | PC & Gaming Console | 1 | 27 mei 2008 03:15 |
| Download limiet | hayleymayley | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 3e sep 2007 01:04 |
| Max limiet van Pen Drive | kknight0506 | Drives & Removable Media | 14 | 28 apr 2007 23:42 |
| Thread Tools | |
| |