![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har vært shopping for vertskap for en ny utvikling og funnet en vert som ga en utrolig mengde minne og båndbredde for $ 9 ... Det beste av det, via addon du kan legge til "ubegrenset" domener. Jeg snakker om Hostgator.com Selvfølgelig, hvis du har den minste ide om hvordan systemet fungerer du vet at ubegrenset er ikke ubegrenset, men spørsmålet er: Hva er grensen på ubegrenset? Jeg jobber hovedsakelig med Joomla nettsteder begynte jeg å legge til skript. Min idé var å sette 50 i som vertskap. Med standard minne som brukes av manuset, var jeg bare bruker 10% av tilgjengelig minne. Vel, da jeg lagt til området nummer 23, systemet nektet å godta komponentene installeres. Når kommer og går med teknisk støtte, var det klart at jeg hadde funnet grensen for ubegrenset ... Jeg kan ikke klage, 23 Joomla nettsteder for $ 9 er ikke ille. Men selvfølgelig ... 23 er ikke ubegrenset. Det moralske av historien: minne og båndbredde er ikke de eneste begrensninger som vises når du er vert for websider, selv når det er bare tall som webvert vanligvis gir deg. Sandra. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du får det du betaler for i vert, er det massevis av Cowboy tilby det billig som ikke tilbyr god service med den.
Også hvis webvert kaster du må flytte alle områder, ikke en hyggelig oppgave jeg kan fortelle deg, for ikke å snakke om de mister data i prosessen. Alltid kjøpe hosing på baksiden av en anbefaling, ikke på pris, båndbredde og diskplass. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Amen.:) Sandra. |