![]() |
|
| |||
| |||
| hey dudes og dudettes. Jeg har virkelig brug for hjælp im i færd med at gøre et websted (gaming klan), og jeg vil gerne vide, om du kan have flere forum under forskellige sub-domæner, men kun har til at registrere en gang på nogen af de fora? Så hvis jeg register om cod4.clanname.com forum jeg vil være i stand til at logge på wow.clanname.com forum. og også hvis brugere online på en hvilken som helst forum vises nederst på alle forum, stillinger, profiler og avatarer til at være knyttet såvel ... Jeg vil bruge phpbb3. hvis dette er muligt skal du kunne nogen punkt mig i den rigtige retning? links til online tutorials ville være awesome. Tak, Aaron |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det ville være nemmere at få forums.clanname.com og har alle de relevante spil på subforums der.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sammenkobling af 2 XP maskiner med RJ45 kabel Over Ethernet | Cedric | Windows-operativsystemer | 2 | 2 oktober 2009 03:17 |
| Tilknytning af en video til en PowerPoint-præsentation | prøver hårdt | Office Suites & Applications | 12 | 17th May 2008 14:36 |
| Tilknytning af en MySQL-database for at få adgang til ved hjælp af ODBC - link tabt? | Samantha0101 | Office Suites & Applications | 0 | 6. apr 2008 04:53 |
| Sammenkobling af plasma-TV til PC | robina80 | General Hardware Chat | 4 | 23 januar 2008 11:20 |
| Thread Tools | |
| |