mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, hosting & SEO

Register

Tilknytte fora?

Reply

Thread Tools
Old 7 april 2008, 11:34
Medlem Group

Default Tilknytte fora?

hei dudes og dudettes.

jeg virkelig trenger hjelp im i ferd med å lage et nettsted (gaming klan) og jeg vil gjerne vite om du kan ha flere forum under forskjellige sub-domener, men bare å registrere seg på noen av de fora?

Så hvis jeg registrere seg på cod4.clanname.com forumet jeg vil være i stand til å logge på wow.clanname.com forum.

og også hvis brukere er pålogget på noe forum det vises nederst på alle forum, poster, profiler og avatarer for å være knyttet så vel ...

Jeg skal bruke phpbb3.

Hvis dette er mulig bør du kunne noen peke meg i riktig retning? lenker til online opplæringsprogrammer ville være fantastisk.

Takk,
Aaron
Old 7 april 2008, 12:00
Administrator Group

Default Tilknytte fora?

Det ville være enklere å ha forums.clanname.com og har all relevant spill på subforums der.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Linking 2 XP maskiner med en RJ45 kabel Over Ethernet Cedric Windows-operativsystemer 2 2 oktober 2009 03:17
Tilknytte en video til en PowerPoint-presentasjon prøver hardt Office Suites & Applications 12 17 juni 2008 14:36
Tilknytte en MySQL database for å få tilgang til ved hjelp av ODBC - kobling tapt? Samantha0101 Office Suites & Applications 0 6 april 2008 04:53
Tilknytte plasma tv til PC robina80 General Hardware Chat 4 23 januar 2008 11:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.