![]() |
|
| |||
| |||
| hei dudes og dudettes. jeg virkelig trenger hjelp im i ferd med å lage et nettsted (gaming klan) og jeg vil gjerne vite om du kan ha flere forum under forskjellige sub-domener, men bare å registrere seg på noen av de fora? Så hvis jeg registrere seg på cod4.clanname.com forumet jeg vil være i stand til å logge på wow.clanname.com forum. og også hvis brukere er pålogget på noe forum det vises nederst på alle forum, poster, profiler og avatarer for å være knyttet så vel ... Jeg skal bruke phpbb3. Hvis dette er mulig bør du kunne noen peke meg i riktig retning? lenker til online opplæringsprogrammer ville være fantastisk. Takk, Aaron |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det ville være enklere å ha forums.clanname.com og har all relevant spill på subforums der.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Linking 2 XP maskiner med en RJ45 kabel Over Ethernet | Cedric | Windows-operativsystemer | 2 | 2 oktober 2009 03:17 |
| Tilknytte en video til en PowerPoint-presentasjon | prøver hardt | Office Suites & Applications | 12 | 17 juni 2008 14:36 |
| Tilknytte en MySQL database for å få tilgang til ved hjelp av ODBC - kobling tapt? | Samantha0101 | Office Suites & Applications | 0 | 6 april 2008 04:53 |
| Tilknytte plasma tv til PC | robina80 | General Hardware Chat | 4 | 23 januar 2008 11:20 |
| Thread Tools | |
| |