![]() |
|
| |||
| |||
| hej snubbar och dudettes. Jag behöver verkligen lite hjälp im i processen att göra en hemsida (gaming clan) och jag skulle vilja veta om du kan ha flera forum under olika sub-domäner, men bara måste registrera en gång på något av de forum? Så om jag registrerar på cod4.clanname.com forum Jag kommer att kunna logga in på wow.clanname.com forum. och även om användare är online på något forum att det kommer att visa längst ner i varje forum, stolpar, profiler och avatarer att kopplas också ... Jag kommer att använda phpbb3. om detta är möjligt tack kunde någon punkt mig i rätt riktning? länkar till online handledning skulle vara häftigt. Tack, Aaron |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det skulle vara lättare att ha forums.clanname.com och ha alla relevanta spel på subforums där.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Linking 2 XP maskiner med en RJ45-kabel Over Ethernet | Cedric | Windows-operativsystem | 2 | 2 oktober 2009 03:17 |
| Att koppla en video till en PowerPoint-presentation | försöker hårt | Office Suites & Applications | 12 | 17 juni 2008 14:36 |
| Länka en MySQL-databas för att komma åt med hjälp av ODBC - länk förlorade? | Samantha0101 | Office Suites & Applications | 0 | 6 april 2008 04:53 |
| Länka plasma-tv till datorn | robina80 | General Hardware Chat | 4 | 23 januari 2008 11:20 |
| Thread Tools | |
| |