![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har mit eget website, men har aldrig været i stand til at placere top 10 i søgemaskinerne. Jeg har læst om SEO og endda forsøgt at optimere at opnå en bedre positionering uden resultater. Kan nogen punkt mig i den rigtige retning? Jeg forstår virkelig ikke ved, hvad jeg gør forkert. Jeg er ikke en professionel bygherre, jeg er selv lært, men er blevet skriftligt html i årevis. Enhver hjælp vil blive meget værdsat .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Første optimere dine sider.
Søgeord, du ønsker at rangere i titlen og på dine sider. Så få links fra andre websteder med dit søgeord i det anker tekst. Check forums.digitalpoint.com det vil fortælle dig alt hvad du behøver at vide. Mit system: Hybr! D
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows XP Service Pack 2 fra Service Pack 1 | stald | Windows-operativsystemer | 6 | 21. mar 2009 08:54 |
| Ny her og har behov for hjælp til "Fysiske SEO"! | brooklynsual | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 12th Dec 2008 21:08 |
| Fysiske SEO "service for mine web business | alexkate | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 16. maj 2008 02:50 |
| Hvordan kan jeg Buld Business System, Administrer Business System? | 597 | General Software Chat | 2 | 3 december 2007 12:30 |
| Thread Tools | |
| |