![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har min egen hjemmeside, men vi har aldri vært i stand til å plassere top 10 i søkemotorer. Jeg har lest om SEO og selv prøvde å optimalisere for å oppnå bedre posisjonering uten noen resultater. Kan noen peke meg i riktig retning? Jeg vet ikke hva jeg gjør galt. Jeg er ikke en profesjonell utbygger, har jeg selv undervist, men har skrevet html for år. Hjelp vil bli verdsatt .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Først optimalisere sidene dine.
Søkeord du ønsker å rangere i tittel og på sidene. Deretter får linker fra andre nettsteder med søkeordene i ankertekst. Sjekk forums.digitalpoint.com det vil fortelle deg alt du trenger å vite. Min System: Hybr! D
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows XP Service Pack 2 fra Service Pack 1 | skur | Windows-operativsystemer | 6 | 21 mars 2009 08:54 |
| Ny her og trenger hjelp i "Natural SEO"! | brooklynsual | Web Design, hosting & SEO | 3 | 12 desember 2008 21:08 |
| Naturlig SEO "service for min web business | alexkate | Web Design, hosting & SEO | 1 | 16 mai 2008 02:50 |
| Hvordan kan jeg Buld Business System, administrere Business System? | 597 | General Software Chat | 2 | 3 desember 2007 12:30 |
| Thread Tools | |
| |