![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har min egen hemsida men har aldrig kunnat placera 10-i-topp i sökmotorerna. Jag har läst om SEO och även försökt att optimera för att uppnå bättre positionering utan resultat. Kan någon punkt mig rätt riktning? Jag vet inte vad jag gör fel. Jag är inte en professionell utvecklare är jag själv lärde, men har skrivit html åratal. All hjälp är mycket uppskattat .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Första optimera dina sidor.
Nyckelord du vill rank i rubriken och på dina sidor. Då får länkar från andra webbplatser med ditt sökord i förankra texten. Kontrollera forums.digitalpoint.com det kommer att berätta för dig allt du behöver veta. Mitt System: Hybr! D
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Windows XP Service Pack 2 från Service Pack 1 | byggnad | Windows-operativsystem | 6 | 21 mars 2009 08:54 |
| Ny här och behöver hjälp med "Natural SEO"! | brooklynsual | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 12 december 2008 21:08 |
| Naturlig SEO tjänst för min web business | alexkate | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 16 maj 2008 02:50 |
| Hur kan jag Buld affärssystem, hantera affärssystem? | 597 | General Software Chat | 2 | 3 december 2007 12:30 |
| Thread Tools | |
| |