menší majetkové -

Magazine
Go Back   Počítačové Juice > Computer Software > Web Design, hosting & SEO

Register

Hledáme malou radu ...

Reply

Thread Nástroje
Old 31 leden 2008, 10:11
Nový člen skupiny

Nazdar,

Mám zájem pracovat na počítači / programování webových stránek. Problém je, nemám příslušné kvalifikace najít všichni zaměstnavatelé hledají. Jsem dobrý v matematice a vychutnat si při řešení problémů a porozumění HTML a PHP základní dovednosti.

Nechal jsem kolej po roce a strávil tři roky pracují pro místní společnost, původně jako administrátor, ale během 2 let jsem byl povýšen na hlavu jeho. Jsem začátečník rychle, ale nemůže nikde najít, že bude zaměstnávat mi jako "junior", pokud se vám líbí a nabídne mi školení o práci. Ví někdo, pokud je to dobrý způsob, jak dostat do programování, nebo je třeba, aby byly plně vyškoleni před dostat do průmyslu?

Nějakou radu můžete dát, je velmi ceněn.

Ta moc.
derrenb
Old 31 leden 2008, 23:14
Dárce Skupina

Počítačové programování, měli byste mít alespoň průběžném pochopení C.
Webové stránky, alespoň některé MySQL, dobrou částku PHP.
"Miloval jsem na P182 tolik, že při mé manželky byl systém všech hlučných a potřebné nejrůznější čištění, koupil jsem jí jeden. Potom, když jsem chtěla kočku jsem koupil P182. K P182 není kočka sama o sobě, ale je to stále vynikající koupit. "

Můj systém: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Základní deska:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
Paměť RAM:
2GB Patriot Extreme Výkon
Grafické karty (s):
PNY 8800GTS 320mb
Zvuková karta:
Sound Blaster Xtremegamer 7,1
Pevný disk (y):
80 GB + 500 GB
Optická mechanika (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 +620 W Aerocool zeroDBA
Chlazení:
4x 120 mm Yate Loon-top + 200 mm
Síť / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operační systém (y):
Windows XP + 7
Old 1. února 2008, 04:17
Člen Skupina

Ahoj!
Mnoho škol nowadys Vám umožní udělat kurz v počítání s trochu znát exp.